2012. október 8., hétfő

Napi smink - Mauvie Star

Vicces története van ennek a sminknek. Az egész ott kezdődött, hogy szokás szerint felkeltem fél hatkor, majd nekiálltam sminkelni. Persze nem én lennék, ha nem próbáltam volna ki rögtön valami új terméket, elkezdtem tesztelni a Max Factor alapozót, meg egy csomó Catrice cuccot. Nagyon örülök, hogy Catrice csomagot kaptam, mert amennyire jónak tartom ezt a márkát, olyan kevés termékem van tőlük. Szóval, elkészítettem a sminket, ment a szokásos reggeli rutin, és eszembe nem jutott, hogy lefotózzam, mert sötét volt még, meg siettem. Aztán hazaértem, és megnéztem magam a tükörben: szinte hibátlan! Általában fél három-három között érek haza, addigra olyan az arcom, mintha kikentem volna vajjal, de most nem! Egész matt maradt, épp csak egy pici púderrel mentem át a fotók készítése előtt.
 



A szememre egy Catrice krémes szemfestéket használtam, ami egy gyönyörű szürkéslila, pont annyira intenzív, hogy hétköznapra simán lehet viselni. A nap folyamán nem mozdult el, és a csillogása is megmaradt. Húztam hozzá egy tusvonalat, és megtaláltam a számomra legjobb módszert ehhez: az Avon zselés ceruzáját használtam, ecsettel!
Az alapozóról mindenképp lesz külön poszt, de eddig csak imádni tudom! Lehet, hogy ő lesz a bizonyos igazi?

Ezeket használtam (a rúzs lemaradt a képről, de egyébként világos rózsaszín Avon):

Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Ó, de szép vagy, nagyon jól áll ez a rúzs!:)
    Én imádom a Catrice krémes festékeit, nekem is szupertartósak.:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép vagy!
    olyan szép természetes ez a smink! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon különleges színe van ennek a szemhéjpúdernek, nekem nagyon tetszik! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem is, rögtön kedvenc lett!=)

      Törlés