2012. október 14., vasárnap

Napi smink - Carrots of the Caribbean

Ezt a sminket tegnap viseltem a vásárláshoz. A Catrice csomagomban lapult egy narancssárga szemhéjpúder, és mindenképp ki szerettem volna próbálni valami szép, őszi, nappali smink részeként.
Először alapoztam a Max Factor Facefinity All Day Flawless alapozóval, amiről hamarosan írok is, mert nagyon megszerettem, az eddigi legjobb alapozóm. Korrektoroztam, púdereztem, majd a szemhéjam lealapozása után felvittem a Catrice Carrots of the Caribbean árnyalatát a mozgó szemhéjamra. A külső V-be és a mélyítővonalba a Sleek Storm paletta fényes barnája került, a szemöldököm alá pedig a Catrice Prime and Fine highlightere. Ezután húztam egy vékony tusvonalat az Avon Supershock ceruza és ecset segítségével, és szempillaspiráloztam (Catrice Glamour Doll). Az arcomra egy Max Factor pirosító került, a Chestnut nevű. Teli van apró arany csillámokkal, és sötétebb barack színű, nekem tökéletes őszi szín! Mivel elég náthás vagyok sajnos, plusz alkalmam sem lett volna nagyon frissíteni, csak Carmexet tettem a számra bármiféle rúzs és szájfény helyett.



Hogy tetszik Nektek?
Bye-bye!

12 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik, és jól is áll! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett! És szuperül áll!:)

    VálaszTörlés
  3. wow gyönyörű :D látom neked is mélyebben ülő, rejtett szemhéjú szemed van, mostmár figyelni fogom, hogyan sminkelsz :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép és rettenet jól áll Neked! Szép a kivitelezés is, a színek is, a képek is. Nagyon szép munka. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik a szemed, ez az eddigi legszuperebb sminked. Iszonyatosan jól áll. :)

    VálaszTörlés
  6. Hű, nagyon szép munka lett valóban, csak így tovább és ezeket a színeket hagyd ám elől, csodásan állnak! :))

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű natur smink. :) Nagyon jól áll. :)

    VálaszTörlés
  8. Hmm ez gyönyörű, nagyon tetszik rajtad! A Carrots of the Caribbeant megnézem magamnak ezek után!

    VálaszTörlés
  9. nagyon szép lett! az első kép iszonyatosan jó lett, olyan jól kiemeli a szemeidet:))

    VálaszTörlés
  10. nagyon nagyon tetszik,klassz lett! :)

    VálaszTörlés
  11. jaj lányok, nagyon-nagyon köszönöm a dicsérő szavakat, nem gondoltam volna, hogy ennyire fog tetszeni Nektek!=)

    VálaszTörlés