2012. október 30., kedd

Max Factor All Day Flawless 3 in 1 alapozó

Mikor mindenféle csodát írnak egy alapozóról, csak mosolyogva bólogatsz és azt gondolod, hiszi a piszi. Aztán kipróbálod, és te is ódákat zengesz az adott darabról. Így voltam ezzel én is. Mikor megkaptam a Max Factor új alapozóját tesztelésre, kíváncsian próbálták ki, mert annyi jót mondtak róla, hogy reménykedtem, megtalálom a tökéletes alapozót. Már lassan egy hónapja használom szinte minden nap, úgyhogy ideje véleményt mondani róla!

A csomagolás rendkívül igényes, súlyos üveg, pumpás adagolóval, ami lezárható. A műanyag tető jól záródik, a terméket lefóliázva kapjuk. Szerintem kitűnő a csomagolás, szeretem, ha látom, mennyi van még a termékből, és nekem a pumpás adagoló a kedvencem, ezzel tudom a legjobban felvinni az ecsetre az alapozót.


Az állaga kellemesen folyékony, nem túl krémes. A szín az 50 Natural, ez pont jó az én téli bőrszínemhez. Kétféle alapozóecsettel próbáltam felvinni, nekem lapossal és kabukival is működött, de a kabukit jobban szeretem, és úgy tűnt, azzal jobb eredményt érek el. Könnyű eldolgozni, nem ragacsos, de a mennyiséget el kell találni, egyáltalán nem kell belőle sok (azért lehet rétegezni, ha arra lenne szükség). A finise nagyon érdekes, rögtön felvitel után fényes, de aztán lemattul. A fedését közepes-erősnek mondanám. Ezt majd a képeken is látni fogjátok, de szépen megbirkózik a pirosságokkal és apróbb bőrhibákkal, de a nagyobbakra azért elkel a korrektor. Egyébként ilyen szempontból a lehető legjobbkor készítettem a képeket, ugyanis elég rossz mostanában a bőröm.
A tartósságon szoktak nálam megbukni az alapozók: általában már 4-5 óra után csillog a bőröm. Ezzel viszont nem! Volt, hogy feltettem reggel fél hatkor, fél háromkor értem haza, és csak egy kicsit fénylett! Nekem ekkor lett abszolút kedvenc, más alapozónál ezt még nem tapasztaltam. A viselése könnyű, nem érzem úgy, mintha megfulladna az arcom az alapozó alatt.
smink nélkül-csak alapozóval-korrektorral és púderrel kiegészítve
A termék valóban rendelkezik egy alapozó, egy primer és egy korrektor jó tulajdonságaival, határozottan jól fed, könnyű a viselése, tartós, sokáig matt marad és még fényvédőt is tartalmaz. Számomra ez a legjobb alapozó, amit valaha próbáltam, imádom! Az ára kicsit borsos, 4500 Ft, de megéri kiadni rá a pénzt, főleg, ha valami kuponos akciót is találunk hozzá. Sőt, ha mégsem válik be, és kevesebb, mint 10 ml-t használtunk fel belőle, visszaküldhetjük blokkal együtt a Primőrnek, és visszakapjuk az árát. Szerintem ez igen jó ajánlat, fontoljátok meg a beszerzését, mert tényleg érdemes.

Bye-bye!

12 megjegyzés:

  1. Nagyon ígéretesnek tűnik :)
    Lekopogom, nekem mostanában nagyon nincs baj a arcommal (pöttyök és pattanások terén), de zsírós a bőröm és fénylik. Már én is sok alapozót próbáltam és egyik sem vált be igazán, lehet kipróbálom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem érdemes, nekem ez az új kedvencem!=)

      Törlés
  2. Én imádom ezt az alapozót, örülök h megvettem, bár még kb. csak két hete használom, remélem marad a kapcsolatunk ilyen később is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálam is három-négy hete fut, de imádom!=)

      Törlés
  3. Én is először termékmintát próbáltam ki. De abszolút meggyőzött. Az új kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, az tök jó, én először soknak gondoltam az ígéreteket, de nem túlzás tényleg!

      Törlés
  4. Nagyon jó alapozó, kedvencen lett.

    VálaszTörlés
  5. Nekem nem jött be, hidratálás után ilyen darabokban állt össze, nagyon szomorú lettem, de azért majd még próbálkozom vele

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uhh, ilyet nem tapasztaltam...=/ van egyébként, hogy egy alapozó nem működik az adott hidratálóval.

      Törlés
  6. Nagyon szépen fed a képek alapján! :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jónak tűnik, épp fogyóban van a jelenlegi alapozóm... :)

    VálaszTörlés