2012. október 22., hétfő

Kedvenc vloggereim

Itt vagyok a hosszú hétvége után, szinte már a végén, azt hittem, lesz majd időm foglalkozni a bloggal alatta, de persze nem így lett: szombaton Pesten voltam az Operettszínházban, vasárnap meg egész napos-estés filmmaratont tartottunk a barátnőimmel, nagyon jó volt.=) Holnap meg egész napos tanulás a program.
Még régebben írtam egy posztot a kedvenc personal style bloggereimről, és most arra gondoltam, hogy összeszedem azokat a lányokat is, akiket a Youtube-on követek. Belőlük nincs olyan sok, főleg, mert egy videóban hatványozottan számít a készítő személyisége, aki pedig nem szimpatikus, azt nem fogom követni, akármilyen jól is sminkel.


Először is, mitől találok jónak egy vloggert? A szép felvételek alapok, egyszerűen azért, mert ez nagyban hozzájárul az élvezhetőséghez. Az olyan videókat szeretem leginkább, amikből lehet tanulni, legyen ez sminkes, körmös, beauty praktika vagy outfit. Ehhez kapcsolódik, hogy szépen sminkeljen, érthetően magyarázzon vagy mutassa meg a lépéseket. Így ha nem értem pontosan, amit mond, látom, és fordítva. A harmadik, ami igazából a személyes hülyeségem, a hangszín. Dulce Candy videóit ezért is nem szeretem: idegesít a hangja, olyan nyávogós-affektálós, hadar, általában szómenése van, és a legtöbb videója számomra nem hasznos. Az viszont nem zavar, ha a lány egyáltalán nem hasonlít rám.

Michelle Phan
A Glamourban olvastam róla először, és azonnal megfogott. Csodaszép videókat csinál, kellemes hanggal és jó zenével. Főleg tutorialokban utazik, ezek között is újabban inkább a viselhető sminkekben, de találunk nála jelmezhez valót is. Az elsők között kezdett videókat feltölteni, azóta bejött neki az élet, gyakorlatilag ebből él, és meg is érdemli.=) És az ő piros rúzsos videója hatására szerettem bele a piros rúzsokba.

Promise Phan
A névegyezés nem véletlen, Promise ugyanis Michelle bátyjának, Steve-nek a felesége.=) Gyönyörű lány, aki "normál" sminkkel is szép, de félelmetes, hogy tudja alakítani az arcát. Ő transformation videókban profi, akkor is érdemes megnézni, ha nem tervezed elkészíteni.


Cindy
Ő egy milánói lány, nem emlékszem, hogy találtam rá, de arra igen, hogy nyelvgyakorlás miatt iratkoztam fel rá. Imádom a tökéletesen olasz kisugárzását, a hangját, a sminkjeit, ahogy beszél... Annyira, hogy néha csak hallgatom, ahogy beszél és élvezem az olasz nyelvet.=D (Egyébként ha valami focis interjút nézek, akkor is ezt csinálom.=D) Érdemes követni! Egyébként szerintem nála láttam először ombre hajat, de nagyon nem állt jól neki, ez az igazán sötét haj az ő színe.




Juj, és ha már kedvenc vloggerek, off ugyan, nem hagyhatom ki őt.=) A kissrác olasz, 14 éves, Leonardo-nak hívják és Juventus meccseket elemez a videóiban. Halál cuki, ahogy magyaráz meg mutogat, akkor a legédesebb, amikor bemutatja a reakcióit!=D Érdemes belenézni egybe akkor is, ha nem beszélsz olaszul, mert nagyon vicces tényleg. Lehetne pár évvel idősebb...=P
És ennyi. Mondtam, hogy kevés vloggert követek, de érdekelnek újak is. Ha tudtok, írjatok párat, kíváncsi vagyok!=)


Nektek kik a kedvenc vloggereitek?
Bye-bye!

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. e-mailben megkaptam, de nem rakta ki a blogger. máskor is csinált már ilyet.=/ de megnézem, akiket ajánlottál, köszi!=)

      Törlés
  2. szivi:) gondolom a "szèp szoveg" miatt :) szèp estèt!!

    VálaszTörlés
  3. MacBarbie07, missglamorazzi, Tanya Burr, FleurdeForce, amarixe :)
    én juicystar07 videóit nem nézem a hangja miatt, irtó idegesítő :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. vele én is így vagyok!=D a többieket viszont csekkolom, köszi!=)

      Törlés
  4. shanxxo, fashionismycrush, nikkietutorials, dulcecandy87, diamondsandheels17, klairederysart, makeupbytiffanyd
    nekem nagyjából ők a kedvencek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hallottam már közülük párról, de vannak ismeretlenek, mindenképp csekkolni fogom.=) Dulce Candy-t én is követem, de nem igazán szeretem, mert kiakaszt a hangja.

      Törlés
  5. Az előzőekben már sok elhangzott azok közül, akiket szívesen nézek, de szerintem érdemes lecsekkolni a Pixiwoo lányok videóit is! A legleg pedig számomra Lisa Eldridge.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, Lisa Eldridge-t én is szeretem, főleg, mert brit akcentussal beszél.=) (ezzel a ténnyel engem kilóra meg lehet venni =D)

      Törlés