2012. október 7., vasárnap

II. Primőr Bloggerina Találkozó - élménybeszámoló

A hétvégém jó zsúfolt volt: péntek este buliztam, szombat reggel pedig már robogtam Budapest felé bloggerina találkozóra, ami nagyon-nagyon jó volt! A Primőr Kft. szervezésében készült, és négy márkát ismerhettünk meg (Olay, Catrice, Essence, Max Factor) prezentációk, kötetlenebb előadások keretein belül, finomságokkal és jó társasággal kiegészítve.=)


Az első rész a bemutatkozás volt, amit nagyon ötletesen oldottak meg a lányok. Mindenki kapott egy cetlit, amin egy szó szerepelt, a jelentése pedig egy mondat eleje volt, amit be kellett fejezni a bemutatkozásban, a neveddel, blogoddal együtt. Szerintem ez érdekes volt, plusz ez volt az első alkalom szerintem, hogy nyilvános megszólalásnál nem izgultam és nem dumáltam össze minden hülyeséget. Egyébként nekem a Jól érzem magam, amikor...mondatot kellett befejeznem, ezt mondtam: Jól érzem magam, amikor azt mondják, hogy szép vagyok.=)

Ezután következtek az előadások, minden márkánál leginkább az újdonságokra fókuszálva.
A Max Factor történetében először hírességet választott múzsájául, méghozzá Gwyneth Paltrow-t, ő fog szerepelni a reklámanyagokban, hét különböző ihletésű sminkben, amit hét ország vezető Max Factor sminkmestere készített el. Erről néztünk több videót is, és annyira büszke vagyok magamra, hogy mikor az olasz sminkmester mesélt a smink születéséről olaszul, nem kellett néznem a feliratot, hanem megértettem anélkül.=) Szűcs Adri mutatott nekünk két modellen sminkeket is, nekem a szájhangsúlyos jobban tetszik, de talán azért, mert megszállot piros rúzs-mániás vagyok. Volt még szó az új Max Factor Facefinity All Day Flawless alapozóról, amiből kaptunk is tesztelésre. Ez egy hiper-szuper alapozó, ami egyesíti magában a primer, a korrektor és az alapozó jó tulajdonságait. Kiváló a fedése, sokáig matt marad, 20-as fényvédő van benne, leírás alapján álomalapozó, hát nagyon kíváncsi vagyok rá! Azt nem tudom, mikor jelenik meg az üzletekben, de mindenképp sikítok, ha látom! Ami még érdekes, hogy a cég pénzvisszafizetési garanciát vállal a termékre: ha nem vált be, blokkal együtt visszaküldheted, és visszakapod az árát.
Az Essence-nél és a Catrice-nél főleg az új szortimentes cuccokról volt szó, valamint a trendkiadásokról. Ugye most az Essence lecserélte a Color&Go lakkokat, megváltozott az ecset, a kiszerelés, a színskála, valamint bejöttek a pigmentek, amikből körömlakkot, szájfényt és szemhéjpúdert is lehet készíteni. Nekem még nem volt szerencsém egyikhez sem, de a körömlakkokat ki kell próbálnom! Még egy újdonság, hogy megérkeztek az Essence parfümök, amiket meg is szagolhattunk. Egész finomak, nem kell túl karakteres illatokra számítani, jó áron finom illatú hétköznapi parfümök. Az új Catrice termékek közül engem leginkább a Glamour Doll szempillaspirál érdekel, ha jól tudom, tavaly ősszel volt hasonló nevű a Lancome-nak (szerintem Hypnose Doll Eyes volt a neve), és azt láttam videón, hogy teljesít, remélem, ez is jó lesz.
Az Olay márka idén jött be újra Magyarországra, az arcápolási családjával, de más országokban többek között testápolási termékeket is lehet kapni. Itthon négy termékcsaládot lehet kapni, Total Effects (átmenet a drogériás és high end termékek között), Anti-Wrinkle (krémek életkorra szabva), Essentials-Complete Care (hidratálókrémek) és Essentials-Cleansing (arctisztítók). A legtöbb terméknek én nagyon nem vagyok a korcsoportja, de tesztelésre szerencsére egy sima arclemosó tejet kaptam az Essentials termékcsaládból. Ennek nagyon örülök, mert amúgy egész szimpatikus a márka, és érdekel, milyen ez a lemosó.

Muszáj említést tennem az übercuki mini tortácskákról: marcipánnal vastagon bevont, rajta marcipánból kis sminkcucc, hát nem édi? Mellesleg finom is volt, és tőlem, nagy édességimádótól csoda, hogy csak egyet bírtam megenni, annyira tömény volt - de isteni finom! Lentebb van róluk fotó!
És a végére még pár kép:













Esti kép Instagramról, a tesztalanyok nagy része.=)
Nagyon köszönöm a meghívást a Primőr csapatnak, nekem ez hatalmas elismerés a blogolásba fektetett munkámért.

Nem a témába vág, de a mai napon megszerettem Budapestet. Eddig nem voltam oda érte, de ahogy sétáltam végig a Király utcán, néztem a környéket, és fotóztam, rájöttem, hogy ha nem is állandó, de alkalmankénti szerelem van köztem és a város között (viszont ha már nagyváros 120 km-re tőlem, akkor Bécs az én szívem csücske.=)).
Azt hiszem, egy ideig nem panaszkodhatok arra, hogy nincs miről írnom!=)

8 megjegyzés:

  1. Milyen jó kis termékeket kaptatok tesztelésre, az alapozó izgat engem a legjobban. Szép képek, biztosan nagyon jó élmény volt. :)

    roseballerina.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az volt, és köszönöm! az alapozóról lesz teszt, mert engem is az érdekel a legjobban.=)

      Törlés
  2. Én is kiváncsi vagyok az alapozóra (is) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ma kipróbáltam, eddig tetszik, de majd meglátjuk!=)

      Törlés
  3. Maga a sminkmennyország, gyönyörűségesek lettek a képek, várjuk a teszteket ezerrel :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Biztos nagyon jó lehetett!! :) Az Olay-el kapcsolatban mondtak valamit a jövőt illetően? Több termék behozatala??
    Amit kaptál (kaptatok),... mint egy kis karácsonyi csomag! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem, csak annyit mondtak, hogy DM-ekben lesz elérhető folyamatosan. aztán lehet később behoznak több mindent, egyelőre ennyit tudok mondani.=)

      Törlés