2012. október 13., szombat

Glamour napos zsákmányok

Mivel a tavaszi Glamour-napokat kihagytam (pont egy héttel utána mentem Londonba, és ott akartam nyárra bevásárolni), az őszibe dupla lelkesedéssel fogtam bele. Konkrét terveim voltak, amiket azonban részben sikerült megváltoztatni. Egy oversize kötött pulcsit sem vettem, ugyanis anyukámtól megkaptam az övéit, amiket ő kötött magának. Annyira szépek, outfitként vagy simán posztban megmutatom, megéri! Egyébként pedig sikerült mindent beszereznem.

Leginkább bőrnadrágot szerettem volna, sikerült is, a H&M-ben találtam rá, ott volt a legolcsóbb és a legjobb anyagú. Tetszik, hogy nem túl puha, és nadrágformája van. Ezt nem tudtam szépen lefotózni, ezért a kampányképet teszem be. Amint visszakapom a varrónőtől (mert persze hosszra túl nagy), fel fogom avatni!

A New Yorkerbe mindig csak akciókor megyek be, de mindig találok is valamit, ezúttal egy keki és egy burgundi felsőt, és négy övet (kettesével vannak). Vékony öveket szerettem volna, csak "dísznek", ezek pedig jó áron voltak, és szép színűek: a szürke és a fekete alapdarab, a bordó és a zöld pedig szuper erre a szezonra. A felsőket egyébként úgy választottam, hogy bőrnadrággal tudjam hordani.




Az Orsay az egyik kedvenc boltom, imádom a stílust, amit képvisel. Erre a színes tunikára rábeszéltek a barátnőim, de végülis nem bánom, hogy elhoztam!=D Élénk, de őszies színű, megy bőrnadrághoz, leggingshez, és elég vastag az anyaga.
Még beugrottam a Calzedoniába egy fekete pamutharisnyáért, ezt nem fotóztam le, biztos láttatok már ilyet.=) Tetszik egyébként az anyaga, kellően nyúlik, és melegnek tűnik, szuper lesz télre ruhákhoz, szoknyákhoz csizmával.

A C&A-t itt csókoltatom, hogy egy ilyen dömping alkalmával egy pénztárt voltak képesek kinyitni kb. 25-30 emberre. No mindegy, kivártam a soromat, és ezt a gyönyörű, hosszított felsőt hoztam el. Nagyon tetszik a mintája, különleges, passzol a bőrnadrághoz =D, de farmerrel és lovaglócsizmával is jó lesz.

A Takkoba nem igazán járok, amit egyébként nem értek, mert a parkoló felőli bejáratnál van, és sokszor járunk Árkádba kocsival, szóval a szemem elé kerül szinte mindig. Ezentúl többször fogok benézni, ez tuti, mert nagyon jó cuccok vannak, jó áron! Itt narancsos színű, keleti mintás sálat vettem, valamint egy meleg, kötött sapkát télre. És ennyi!


Próbáltam még peplumos felsőt még, de nem volt az igazi, pulcsi ugye mégsem kellett, tweedblézert szerettem volna, de aztán úgy döntöttem, megleszek nélküle. Szerencsére mostanában elég tudatosan vásárolok, most is csak olyanokat vettem, amit mindenképp vettem volna. Viszont nagyon érdekes, a Mangoban nem fogott meg semmi, pedig a katalógusban sok jó cuccot láttam. A Zarát meg majd a téli leárazáskor fogom rohamozni!=D

Ti voltatok Glamour-napokon? Miket vettetek?
Bye-bye!

9 megjegyzés:

  1. Nagyon jókat vettél:)
    Én nekem ma nem sikerült bemenni Egerbe,mert egy értekezletre kellett részt vennem,de holnap délután betámadom:) Én csizmát szeretnék,oversize és sima pulcsikat,jeggings-t,övet ennyi van így egyelőre,de majd ott eldől helyben..:) A tudatos vásárlást próbálom tartani,tényleg csak olyanokat venni,amire szükségem is van,mert aztán megy a pakolás,szortírozás..:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm!=) pulcsit biztos találsz, egy csomó helyen volt szép, pl a Tallyban láttam egy fehéret, színjátszó szállal átszőve, olyan télies volt. de megembereltem magam.=D

      Törlés
  2. húú,a bőrnaci és a C&A-s felső nagyot tetszik,megkérdezhetem,hogy mennyibe került? Szerintem holnap visszanézek az Allee-ba, hátha még találok én is egy ilyet,imádom :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, a felső teljes áron 2790 Ft, a nadrág meg 8990. annyira jól néz ki szerintem is, rögtön beleszerettem.=)

      Törlés
  3. huu elég régóta ilyen vékony öveket szeretnék már, mint amit most vettél a New Yorker-ben :) megírnád nekem, hogy mennyibe került?
    amúgy az én kedvencem a c&a-s felsőd és a sálad :)) jókat vettél ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 1490 volt 2 öv együtt, szerintem ez nagyon jó ár, gyakorlatilag kicsit több, mint 700 forint egy öv.=) és köszi!=)

      Törlés
  4. Szuper cuccokat vettél! Kíváncsi leszek anyukádtól kapott pulcsikra ! :) Majd mutasd meg őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rendben, a héten felveszem az egyiket, ha megkapom a bőrnacimat!=)

      Törlés
  5. Az utolsó három tetszik nekem a legjobban! :)
    Én is épp ma írtam a Glamour-napi vásárlásról, ha van kedved, kukkants be: http://roseballerina.blogspot.hu/. :)

    VálaszTörlés