2012. október 19., péntek

Catrice Made To Stay hosszan tartó szemfesték

A tartós, krémes szemhéjfestékek nagy népszerűségnek örvendenek, mert gyorsan készíthető velük nappali smink, ezáltal megkönnyítik a reggeli készülődést, de akár színes alapnak is lehet őket használni. A Catrice-nek egész széles palettája van ezekből a termékekből, én a két új árnyalatot kaptam meg tesztelésre. Kíváncsi voltam rájuk, mert sokan dicsérték, és mert szeretem ezeket a színeket.

A csomagolás nagyon szép, lecsavarható üvegtégelyben vannak. Van súlya, minőségi érzetet kelt. A tető ugyanolyan színű, mint maga a festék, ez leegyszerűsíti a választást. 5 grammosak, de mivel nem kell belőle sok, hosszú ideig kitarthatnak.


Az enyém a 070 Mauvie Star és a 080 Copper&Gabbana. Imádom a neveiket!=D A Mauvie Star egy lilába hajló szürke, nagyon szép szín. Önmagában is mutatós (itt már láthattatok vele sminket, szemhéjalapozóval használtam ekkor), de hasonló árnyalatú, por állagú festéket rátéve még hangsúlyosabb lesz, az adott árnyalat sötétségétől függően. A Copper&Gabbana sárgás arany, halvány bronzos beütéssel. Ez szemhéjon önmagában nem annyira intenzív, mint a képen, ezért ajánlom fixálni egy hasonló árnyalattal, pl. Sleek Storm valamelyik bronzos színe, vagy a Naked palettából a Half Baked. Mindkét árnyalat csillámos és fényes, a csillámok miatt érdemes vigyázni velük.

Kipróbáltam őket szemhéjalapozóval és anélkül is. Azzal betonkeményen megmaradtak egész nap, nélküle viszont 4-5 óra múlva becsíkozódtak. Mégsem veszem csalódásnak, mert nekem extra béna szemhéjam van, rejtett és még olajos is, szóval kevésbé olajoson biztosan jobban működik. Én nagyon szeretem őket, mert tényleg hipp-hopp kész van a smink. Az ujjammal szoktam felvinni, próbáltam korrektorecsettel, de úgy nem lett elég élénk. 1099 Ft, ennyiért szerintem megéri, és szerintem én is veszek még egy új színt, mert kedvező áron szuper terméket kapunk.

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek róla?
Bye-bye!

7 megjegyzés:

  1. A szürkés tetszik jobban, az arany kicsit hasonlít a catrice aranyszínű szemhéjszínező tolljára így képről :D azmeg megvan :)

    Amúgy ma (azthiszem) téged láttalak a Rossmannban Győrben a Baross-útiban, mentél befelé, én pedig jöttem ki, de nemakartalak megszólítani mert úgy tűnt hogy sietsz :D namindegy, majd legközelebb :D
    Ha te voltál: akkor marha jól áll a piros rúzs és a hajad is eszméletlen cuki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, szerintem én voltam, köszi!=) máskor ha látsz, nyugodtan gyere oda.=)

      Törlés
  2. A Copper&Gabbana-nak baromi jó színe van, tényleg van egy kis Naked-es beütése. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. általában azzal használom, jó kiegészítője ez a szín az egész palettának szinte.=)

      Törlés
  3. Ki fogtok akadni, de én ma kidobtam az enyémet ... nagyon elegem volt belőle. Nem tetszett az állaga. Nem tudtam ecsettel rendesen szedni belőle. :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De amugy az is lehet h csak beszáradt, mert már régi volt :S

      Törlés
  4. nyugi, nem akadok ki!=D ecsettel nekem sem elég intenzív, én az ujjammal használom, mint szinte minden krémes szemfestéket.

    VálaszTörlés