2012. szeptember 28., péntek

Újra Glamour-napok!

Két hét múlva kezdetét veszi az országos shopping-láz, a Glamour-napok! Tökéletes lehetőség, hogy beszerezzük a szezon legjobb darabjait, vagy pár extrább sminkcuccot a kedvezmények segítségével. A tavaszit kihagytam, ezért dupla energiával fogom belevetni magam az őszibe!


Ahogy néztem, szerintem most több kupon van, mint tavaly ősszel, de lehet csak úgy tűnik.=) Október 12-14-ig lehet beváltani a kuponokat 150 márka üzleteiben. A szokásos DM kuponban van egy kis változtatás, nem egy van, hanem több, márkákra szétbontva, és csak azon a hétvégén lehet beváltani. Többségében 20-30 %-os kedvezményt lehet kapni, de főleg kozmetikai termékeknél ajándékot a vásárlás mellé.

Adidas-Aesthetica-Aloe Vera-Aphrodite-Ara-Artdeco (Douglas)-Auchan-Auto Bild előfizetés-Babyliss-Baci Lingerie-Bagatt-Bársony Orvos-Esztétika--Bata-Bausch+Lomb-Bella Mode-Bercolini-Birkenstock-BL óraszalon-Bomb Cosmetics-Borgo-Branch Shoes-C&A-Calzedonia-Camaieu-Caremo-Carpisa-Caruel szépségpatika-Charles Vögele-Clinique-Collistar-Columbia-Complex-Crislu-Darlington Teabolt-Debenhams-DM (Alverde, She, Manhattan)-Dockyard-Douglas-Dr. Spiller-Ecco-E-fit stúdió-ELO-Esprit-Estée Lauder-Eucerin-French Connection-Fundango-GAS-Geo előfizetés-G-Star Raw-Guess-Heavy Tools-Helly Hansen-Hervis-Hippsy-Hotel Corvus Aqua-Hotel Piroska Bük-Imperial Dental-Intersport-Intimissimi-Jackpot&Cottonfield-Josef Seibel-J.Press-Kevin.Murphy-KFC-Kinder Bueno mini-Kiskegyed előfizetés-Koota-Labello-Lancome-La Roche-Posay-Látomás-Lee Wrangler-Legends-L'Erbolario-Libri-L'Oreal Paris (DM hajfesték, DM sminktermék, Rossman arcápolási termék)-Lloyd-Magenta-Malu Wilz-Mango-Marianna Boutique-Marionnaud-Masca Fashion-Max Factor-Max Factor Max Colour Effect-Maybelline (DM, Müller)-Mayo Chix-McCafé-McDonald's-Missy-Morrison's Liget-Müller-Myropolium-NDN Sport-New Yorker-Nivea Q10-Okaidi-Orsay-Parfois-Pepe Jeans-Phyris-Pimkie-Pizza Hut-Playersroom-Quattro Mobili-Reálszisztéma menedzser shop-Redhot-Reno-Replay-Retro-Ruhadoki-Salamander-Samsonite-Scholl-Scotch&Soda-Sebastiano-Skiny-Solanie-S.Oliver-Sportfactory-Springfield-Starbuck's-Swarowski-Színes RTV előfizetés-Takko-Tally Weijl-Tamaris-Tezenis-The Body Shop-Timeout-Tom Tailor-Triumph-TVR Hét előfizetés-Ulpius-Ház-Újvilág ékszer-óra-Vagabond-Vichy-Vision Express-Wellensteyn&Campione-Women's Secret-Woodoo-X-Epil-Yves Rocher


Szerencsére a szokásos, kedvenc boltjaim megint részt vesznek az akcióban, a Mangot, a New Yorkert, az Orsayt, a C&A-t és a Tally Weijlt fogom rohamozni szeretnék kihúzni néhány tételt a kívánságlistámról.=) Ezen kívül benézek az Intimissimibe is, mert a szép fehérnemű sosem árt, és lehet, hogy a cipővásárlást is erre a hétvégére időzítjük. Örülök, hogy van Győrben Reno, szép darabok szoktak lenni. És persze nem én lennék, ha nem vennék sminket, új alapozóra van szükségem, mert az eddigiekből kifakultam. Vagy Max Factor, vagy L'Oreal lesz belőle.

Szóval, vásárlásra fel! Ti részt vesztek majd a Glamour-napokon?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. Eddig kétszer voltam, mind a kétszer itt, Hollandiában. Először akciós termékeket vettem kedvezménnyel a H&M-ben :D meg a barétom vett farmert magának, s mivel mindig teljes áron vásárolt előtte, így meglepődött h még kedvezménnyel is lehet :D Aztán másodszor elfelejtettem h Glamour napok vannak, elmentem egy nyugis vásárlós napot tartani... Menekültem ki a boltokból, akkora tömeg volt :/ Itt most lesz egyébként szombaton, de nem hiszem h megyek :) Majd kíváncsi leszek mit veszel :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálunk sosincs olyan nagy tömeg, mondjuk ez annak is betudható szerintem, hogy vidéki vagyok, Pesten nyilván sokkal többen vannak. amúgy most jutott eszembe, hogy Németországban meg Glamour-hét van, jövő szombattól 13-áig, szerintem ez is jó, mert egyenletesebben oszlik el a tömeg.=)

      Törlés
  2. Ajj, én már számolom visszafelé a napokat a Glamour-hétvégéig, igaz, nem szeretnék sok mindent beszerezni, csak pár apróságot a DM-ből, valamint egy parfümöt, de azt már nagyon.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én főleg ruhákra megyek rá, de ha olyanom lesz, akkor veszek parfümöt is, abból nem ártana a változatosság.=)

      Törlés
  3. Ahj nem tudom még, hogy megyek -e . Annyira nagy tömeg szokott lenni, én pedig attól falra mászok:D .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én mindig nyitásra megyek!=D tudom, elég durva, de szombat reggel kilenckor általában még alszik a fél város, és rendesen tudok vásárolni.

      Törlés