2012. szeptember 20., csütörtök

Teszt - Catrice szemhéjalapozó

Mint tudjuk, a szemhéjalapozó az egyik legfontosabb eleme a sminknek, elengedhetetlen ahhoz, hogy a smink sokáig kitartson. Az első szemhéjalapozóm egy Artdeco darab volt, amit szerettem, de mikor a vége felé jártam, nem tartotta olyan sokáig szépen a sminket. Utána-mostanában a híres Urban Decay Primer Potiont használtam/használom, ami nagyon jó, de valahogy ezt nem éreztem az igazinak. Újra akartam venni az Artdecót, de aztán eszembe jutott, miért ne próbálnám ki a Catrice szemhéjalapozót? A Catrice termékekkel csak jó tapasztalataim vannak, és máshol is jókat olvastam róluk, ezért is voltam olyan kíváncsi erre a termékre.

A csomagolása hengeres, applikátorral tudjuk felvinni a szemhéjalapozót. 2,7 ml, ez fele az Artdeco mennyiségének, ha jól emlékszem. A design a szokásos Catrice-egyszerűség, nekem tetszik. Az applikátornak kellemes a kialakítása, szeretek vele dolgozni.



Maga a szemhéjalapozó egy icipicit fényes, bőrszínű, így néz ki, ha nincs eldolgozva. Nagyon krémes, selymes az állaga, kisimítja a szemhéjat. A minta egy applikátornyi mennyiség, ennyit szoktam a két szememre felvinni. Egy Essence szemhéjpúderrel próbáltam ki, a felső alap nélkül, a középső alappal van, látható, hogy felélénkíti a színt. Eddig okés, viszont tartósságban nálam megbukott: míg az Artdeco fénykorában reggel fél hattól délután négyig tökéletesen tartotta a sminket, a Catrice már fél 12-kor becsíkozódott egy kicsit, és kopott is a szemhéjpúder.

Az ára 1200 Ft. Kipróbálni jó volt, el is fogom használni, szerintem elég hamar, de sajnos ez nálam a nem vált be kategória. Még szerencse, hogy nemsokára Glamour-napok (arról is írok majd.=)), és újra tudom vásárolni kuponnal az Artdecót.

Ti milyen szemhéjalapot használtok?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. nekem ez a legjobban catrice szemfestékkel működött... az artdeco jobb

    VálaszTörlés
  2. Nekem van egy olcsó(bb) tippem. Bőrszínű/bézs szemceruza. Akár essence is lehet (essence kajal pencil 19 all I want). Szupertartós! A makeuplab.eu blog vezetője (Fenyvesi Kitti) profi sminkes, az ő videóiban se gyakran látok szemhéjalapozót, jumbo szemceruzát már inkább, egyébként a korrektor vagy a teljes fedésű alapozó is megtartja a szemfestéket (illetve meg kellene tartania, hiszen ez a szemhéjalapozó nem oly régi őrület). De ha az ujjaddal egy krémes szemceruzát eldolgozol, az tényleg verhetetlen. Én is sokat gondolkodtam a szemhéjalapozón, Mac terméket próbáltam, és amikor az is becsíkozódott, úgy gondoltam, alternatív megoldáshoz folyamodom, ha igazán tartós sminkre van szükségem. De Kitti amúgy az elf szemhéjalapozót dicsérte nagyon, a Makeuplazától is rendelhető, ami két színben kapható, asszem 400 Ft.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, szemceruzára még nem is gondoltam, de ki fogom próbálni, kíváncsivá tettél! Köszönöm a tippet.=)

      Törlés
  3. Artdeco a kedvencem :) . A 3. tégelyt használom már! :)

    VálaszTörlés