2012. szeptember 3., hétfő

Szettek a suliba

Megvolt az első nap a suliban, ami nekünk kötelező ünneplő (utána persze át lehet öltözni, ha valaki szeretné, de én persze vagyok olyan őrült, hogy feszengés nélkül végignyomok egy napot ingben-kosztümben-magassarkúban, ugyanis IMÁDOM!=D), de utána szabadon lehet ereszteni a stílusunkat, már amennyire az iskola megengedi. A mi sulink elég teljesítményorientált, szóval nem igazán érdekel senkit, hogy nézel ki, amíg jó a tanulmányi eredményed. Sok lány öltözik minden nap csinosan, ízlésesen, és én ennek nagyon örülök.=)

Aki szereti a divatot, biztosan szeretne a suliban is megmutatni a stílusát. Ennek azonban vannak határai, például ugyan nálunk összességében liberális a suli, de vannak olyan, főleg idősebb tanárnők (igen, főleg nők, úgy vettem észre, a legtöbb férfit pont nem érdekli, miben van az osztály), akiknél azért érdemes szolidabbra venni a figurát. Mit jelent ez? Élénk rúzsok és rövid szoknyák kilőve, zárt felsők elő.
Összességében szerintem bármit fel lehet venni, ha megoldjuk, hogy ne legyen közönséges. Például: áttetsző felső alá színben megegyező, sima anyagú top, rövidnadrághoz-miniszoknyához zárt felső, nagyon magas sarkúhoz (10 vagy netán fölötte) ugyanígy, és a szoknya érjen maximum térdig, esetleg fölé. A magas sarkúkról annyit, hogy én hétköznapokon meg szoktam állni a 8-9 centinél, ezt is vastagabb kiadásban, mégis egész nap ebben kell lenni. Van ugyan egy 10 centis sarkú cipőm, ami pontosan az a típus, amit vacsoracipőnek neveznek: arra jó, hogy elsétálsz a kocsitól az asztalotokig majd vissza, esetleg egyszer kimész vécére. Szóval, azt hiszem, ennyi, amit érdemes kiemelni. A mostani őszi/téli divat úgysem egy mindent kitevős típus, abszolút iskola-kompatibilis!=D Ami esetleg még fontos, hogy praktikussági szempontból arra a kezedre pakolj sok, nagyobb karkötőt, amelyikkel nem írsz. Tapasztalat.=)

Itt van néhány szett, amiket egytől egyik felvennék suliba, ha szükséges, persze kabáttal (fekete szövet vagy bézs ballon):
I'm too busy to hate math

I'm too busy to hate math by apolkaa featuring leaf jewelry

Azoknak szuper, akik szeretnek elegánsak lenni, a blúz szabása ugyanis nagyon nőies, de a pöttyök és a farmer lazítja a szettet. A táska merev fazonú, ez a legjobb a könyveknek, a csizmának kényelmes nagyságú a sarka. Nem tettem sok ékszert, valakit zavarnak, de egy órát még hozzá lehet csapni.

Autumn is waiting for you

Autumn is waiting for you by apolkaa featuring skinny fit jeans

Ez a szett már szerepelt a peplumos posztban, de simán hordható suliba is, ha kicseréljük a táskát az előző szettben lévőre. A loafer kényelmes, a szezon divatszínei és fazonja szerepel benne, tökéletes hétköznapokra. Sminknek tust és grépfrútszínű szájfényt választanék hozzá.
Innocent but stylish

Innocent but stylish by apolkaa featuring chronograph watches

A zárt, galléros farmerruha nagyon iskolabarát, és ősszel már lehet szórakozni a harisnyákkal, ezúttal egy bordót választottam. A táska fazonja tökéletes suliba, én imádom ezeket a táskákat. Azért itt is van egy kis plusz, a szegecsek a bokacsizmán, ennyi bőven belefér, főleg, hogy harmonizál az őszies, leveles nyakékkel és az órával.


Lazy days

Lazy days by apolkaa featuring a long chain necklace

Ez a szett azokra a napokra való, amikor semmi kedved nincs felkelni: kényelmes motoroscsizma, barna nadrág, zöld oversize pulcsi. A bőrkarkötő és az arany óra elfér egymás mellett, a nyakadba mehet egy vicces bajusz, táskának a szintén merev fazonú burgundi tökéletes, de ha nincs, a fekete vagy sötétbarna is jó. Fel a bőrdzsekit, és kész is!

Ti hogyan öltözködtök iskolába?
Bye-bye!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a szettek, én is hasonló stílusú ruhákat viselek/viselnék suliba, de egy pár alapdarabot még mindenképp be kell szereznem idén őszre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!=) ó, nekem is, de nemsokára Glamour-napok, már várom!

      Törlés
  2. Hú, egyre jobb polyvore-os szetteket kreálsz, ezek annyira jók hogy lementettem az inspirációs mappámba, ha nem baj :) Az a pöttyös blúz, a fekete peplum felső és a burgundi naci azonnal KELL!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, dehogyis baj, örülök, hogy ennyire tetszenek!=) a fekete peplum felső nekem is kell.=D

      Törlés
  3. csini szettek, mindegyik tetszik, csak a motoros csizma nem a stílusom :D nekem ma kikészült a sok mászkálástól a magassarkúban a lábam szóval azthiszem nem nagyon fogom felvenni a csudiaranyos telitalpúm suliba mert nincs termünk éshát föl-le-föl-le az órarend -.-"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálunk is hasonló a helyzet, ugyan van termünk, de a másodikon, és mi sokat vagyunk nem a sajátban, szóval a rohangálás sajnos velünk is játszik.=/

      Törlés
  4. Tényéleg egyre jobbakat csinálsz!
    Az első képen a bokacsizma milyen márka, nem tudod ? :) Köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi neked is!=) itt a Polyvore-os linkje: http://www.polyvore.com/black_curved_heel_ankle_boot/thing?id=62504665

      Törlés
  5. Ó, de gyönyörűek ezek a szettek! Sajnos az én időmben nem volt ilyen jó a divat, de persze akkor nem is követtem, a saját stílusomban nyomtam :-) Főiskolában meg annyit kellett rohangálni egyik épületből a másikba, hogy a kényelem volt az első szempont.
    Azt hiszem, innen az első szett a kedvencem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!=) nálunk már most nagy a rohangálás, mert három órán is vándorlós csoportban vagyok, de szerencsére kibírható (és hosszúak a szünetek). amúgy az én kedvencem is az első.=)

      Törlés