2012. szeptember 24., hétfő

Outfit - Sneakers

Hosszú ideje posztolok outfiteket is a blogon, de szerintem még olyanra nem került sor, hogy tornacipőt vagy bármilyen sportos cipőt vettem volna fel. Ma azonban úgy döntöttem, hogy egyrészt ilyen is kell, másrészt kedvem támadt felvenni a Converse-emet. Hetedikben kaptam, azóta kifogástalan állapotban van, pedig egy időben agyonhordtam. Mostanában alig veszek fel sportos cipőket, de ezt azóta imádom.

A szett megint nagyon egyszerű, csak most lazább, és a szezon egy divatszínét, a burgundit is belevittem. A kardigán egyébként szintén egy több éves darab, eddig is szerettem, de most még többet fogom hordani. A fekete pólót és a farmert pedig szerintem nem kell ragozni.

Kardigán: Zara
Póló: H&M
Farmer: Levi's
Tornacipő: Converse

Remélem, tetszik!=)
Bye-bye!

4 megjegyzés: