2012. szeptember 18., kedd

Outfit - Pink Monday

Tegnap reggel sikerült outfitet fotózni, de mivel egész este tanultam, csak ma tudom megmutatni Nektek. Már írtam itt az iskolai öltözködésről, szerintem ez a szett megfelel suliba: kényelmes farmer, színes póló, blézer, lapos, de csinos cipő, különleges ékszer, nagy táska.

A táskát már régóta meg szerettem volna mutatni, ugyanis számomra ez a tökéletes iskolatáska. Elegáns, strapabíró, jó a fazonja, minden belefér. Mostanában így, kézben hordom, de egyébként van felcsatolható, hosszabb pántja is. A szülinapomra kaptam, és remélem, hogy még sokáig használhatom, akár egyetemre is. Az outfit többi része annyira nem érdekes, körülbelül így öltözök fel, ha nincs kedvem a naphoz: egyszínű felső, farmer, kardigán vagy blézer. 

 Blézer: Primark
Felső: New Yorker
Farmer: H&M
Cipő Deichmann
Nyakpánt: H&M

Nektek mi az alap outfitetek?
Bye-bye!

14 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a blézered! Én is az ilyen szetteket kedvelem hétköznapra, bár a csinos blézereket legtöbbször el kell hagynom ha munkáról van szó, elég mókás lenne a céges egyenpólóval :)
    Örülök hogy végre fotóztatok outfitet :) Remélem lesz most ősszel sok! Pussz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, mostanában több lesz, nyáron nem nagyon jártam el, vagy ha igen, nem volt idő/alkalom fotózni, de majd most.=)) és köszi!=)

      Törlés
  2. Tetszik az outfit! :)) És megkérdezhetem mennyi idős vagy?

    VálaszTörlés
  3. :O számomra nagyon meglepő, hogy még csak 16 éves vagy. Ne haragudj de én sokkal többnek néztelek, a táskával együtt kb egy 30-as tanárnéninek. Szerintem ilyen fiatalon túl komoly ez a szett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem haragszom.=) talán a sötét színek és a blézer miatt tűnhet komolynak, de szeretem az elegáns dolgokat, plusz egy neon színű felső azért elég fiatalos szerintem. világosabb farmerrel lehet, hogy fiatalosabb lenne az egész, de az meg nem áll jól nekem.

      Törlés
  4. Hú, ez sztem is nagyon nem.
    Egyrészt ez az összeállítás, akárki viselné, nem tetszene. A blézer a szegélyei miatt nem igazán az a hétköznapi kategória. Megkövetelne egy elegánsabb magassarkút is, akár lakkbőrből. Kicsit az is hiányzik, hogy sehol sem köszön vissza a fehér.
    De téged nagyon öregít, ugye a mellbőséged eleve idősebbnek látszat, de plusz a blézer és a táska tényleg kiad egy jó harmincast.
    Az első képen, lehet hogy csak a fények és a pólód színe miatt, de úgy tűnik, kicsit megszaladt a kezed a pirosítóval.

    A táska sem jön be, ha már ilyesmi, akkor sztem ez szebb is, fiatalosabb, divatosabb is:
    http://www.ebay.com/itm/280955157178?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 (nem találtam aktívat)

    Remélem nem bántottalak meg, nem az volt a cél, hogy jól megmondjam.:)
    (ez persze mind az én véleményem, és teljességgel elfogadom, ha ignorálod)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem bántottál meg, vannak sokkal jobban sikerült szettjeim is, meg az értelmes kritikák azért vannak, hogy tanuljunk belőlük.=) a táskát nem cserélem le, mert örök darabnak szántuk, viszont fel tudom hozzá tenni a hosszú pántját, mit gondolsz?
      egyébként ha hiszed, ha nem, gondolkoztam, hogy ez a blézer legyen-e, vagy a fekete, lehet, hogy az utóbbival jobban jártam volna.=) na mindegy, remélem a következő szett tetszeni fog neked is.=)

      Törlés
  5. Egyébként jobban megnézve a alsó- és felsőtested, ami két külön világ. A mosolygós képen jól áll a blézer a pólóval, csak vmi mással kéne passzintani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. húúú, így most nincs ötletem... világosrózsaszín farmer, szürke farmer, ezek vannak, mint lehetőségek, vagy picit világosabb farmer.

      Törlés
  6. Nekem nagyon bejön a szett, és jól is áll! Talán a nyaklánc az ami nem nagyon iskolába való, vagy is én nem hordanám oda! :) Bárcsak lett volna ilyen jó stílusérzékem,mint neked, ennyi évesen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon aranyos vagy, köszönöm szépen.=)

      Törlés