2012. szeptember 29., szombat

Nivea Control Shine nappali krém

Elfogyott az avonos uborkás arckrémem, és szerettem volna mattítóbbat kipróbálni. Sokan dicsérték a Nivea mattító krémjét, volt is rá kedvezménykuponom, így elhoztam, kíváncsi voltam, mit tudhat.

Egy fehér papírdobozban érkezik a krém, ami elég minőségi hatást kelt. A dobozon olvashatunk minden szükséges információt, a mennyiséget (75 ml) és az összetevőket. Olajmentes, tengeri ásványokat tartalmat, 2 in 1 mattító és hidratáló. Amit ígér:

  • Mattító pigmentekkel gyorsan és hosszantartóan eltünteti a kellemetlen csillogást..
  • Egész napos hidratálást nyújt, és könnyen beszívódik az arcbőrbe.
  • UVA/UVB fényszűrőt tartalmaz (mondjuk azt nem írja, mekkorát).
Maga a krém szintén fehér tubusban van, csőrös kimenettel. Az állaga nagyon érdekes, nem is igazán krém, hanem valóban egy zselés halmazállapotú anyag. A színe enyhén kékes, de ez eldolgozva persze nem látszik. Nagyon könnyen beszívódik, egy matt filmréteget képez a bőrön, ami kb. 4-5 óráig meg is marad, utána azonban elkezd fényleni a bőröm.
Kb. ennyit használok egyszerre
Ennek ellenére azonban nagyon megszerettem ezt a krémet, mert mindent betartja, amit ígér, szépen mattít, hamar beszívódik, jó rá sminkelni, és nekem eleget hidratál. Ha elfogy, szerintem újra fogom venni! A Nivea testápolási és hajápolási termékeit eddig is szerettem, de örülök, hogy újabb jó terméket sikerült vennem tőlük.
Az árára már nem emlékszem, de olyan 1500 Ft volt azt hiszem.

Ti próbáltátok már ezt a krémet? Mik a tapasztalataitok?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. imádom <3 évek óta ezt használom, most a színezett változatát is használom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én ugyan csak kb 1 hónapja imádom, de sokáig megmarad azt hiszem.=)

      Törlés
  2. Most én is Nivea arckrémet használok,imádom! Az Avonos Solutions nem hidratált eléggé, és elég gyorsan el is fogyott :( .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem az Avonossal az volt a bajom, hogy túlhidratált, vagy nem is tudom, hogy kéne mondani, krémesebb volt, mint amire nekem szükségem van.

      Törlés