2012. szeptember 26., szerda

Mai napom TAG

Bogcánál találtam ezt a TAG-et, és nagyon megtetszett, főleg azért, mivel a fizika leszívta az agyamat és kreativitásomat, semmi ihletem nincs írni érdemi dolgokat. A hétvégén viszont pótolok, hosszú hétvégénk lesz!=)

Körülbelül így érzem magam





Mai hangulat: vegyes, fáradt vagyok, de vidám is.=)
Mai siker: csak egy hibám lett a kémiadolgozatban, és ötös lett a német is.
Mai szükséges: fizikatanulás, blehh.
Mai frizura: ugyanolyan, mint mindig, az én hajamból nem sokat lehet kihozni.=D
Mai makeup: nude szemek vékony tusvonallal, bronzosító, őszies, meleg árnyalatú, piros rúzs.
Mai outfit: fekete blézer, farmer, kávészínű virágrátétes felső, kék magassarkú.
Mai tennivaló: tanuláson kívül semmi.
Mai elmélkedés: "Ha a Napoli megveri a Laziót, akkor ugyanott fognak állni, mint mi, bár ugye számít a gólkülönbség, szóval..." =D Igen, tudom, nem vagyok komplett.
Mai függőség: sajtos Fornetti
Mai unalmas: magyaróra.=DD Hetedik óra volt, na, nem tudtam már koncentrálni.
Mai vágyálom: hogy olyan okos legyek, mint egyes osztálytársaim.
Mai legjobb pillanat: barátnőkkel kávézóban tanulni.=)
Mai különlegesség: nem voltam röpizés közben borzasztóan béna.=D (csak kicsit)
Mai olvasmány: majd lefekvés előtt, Anthony Capella - A szerelem étke
Mai zene: Eros Ramazzotti - Fuoco nel fuoco, két napja nem tudom kiverni a fejemből.=D

Nektek milyen napotok volt?=)
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése