2012. szeptember 5., szerda

Magazin vélemény - Instlye

A magazinos posztban megkérdeztelek Titeket, milyen újságokat szoktatok olvasni, miket ajánlotok kipróbálásra. Többen írtátok az Instlye-t, amire emlékeztem, hogy pont egy éve kaptam egyet, de vagy nem volt időm rendesen elolvasni, vagy nem tudom, mindenesetre nem tett rá mély benyomást.
Aztán a múlt héten láttam a Tescoban, belém bújt a kisördög, és gondoltam, próba szerencse, kipróbálom, hátha most jobban tetszik. Jól tettem!


A mini verziót vettem meg, a tartalom ugyanaz, de olcsóbb, plusz jobban szállítható, ha arról van szó. 146 oldalas, ezt kb. egy délután-este alatt olvastam el, de van néhány reklámoldal. Apropó reklám! Itt már nagyobb márkák is reklámozzák magukat, pl. Guess by Marciano. Főleg divattal és szépséggel foglalkozik, ez egyértelműen pluszpont, hiszen én ezt keresem főleg egy újságban. Nagyon igényesen teszi mindezt, az editorialok szépek, a bazároldalaknál pedig telefonszámmal-márkával-árral van feltüntetve a termék. Akad benne olvasnivaló is, ezekből nincs sok, viszont tartalmasak. Az elején van pár sztáros rovat, de ezek is inkább divatra kihegyezve. Iszonyúan örülök, hogy a bugyuta hogy szexelj egy sífelvonóban és miket tárolj az irodai asztalodban témájú cikkek kimaradtak.
Nagyon tetszett a magazin, igényes, stílusos. Talán egy negatívumot tudok megemlíteni, mégpedig hogy a komolyabb hangvétel miatt ez inkább idősebbeknek valók, ezt a bazárokba beválogatott holmik árai is mutatják (felső-középkategóriás), de néhány olcsó dolgot is találtam. Összességében azonban nagyon jó, csak ajánlani tudom!

Ez a cikk alaposan összeszedte a trendeket, kifutós példákkal és beszerezhető dolgokkal.

Imádom az ilyen témájú bazárrovatot, és amúgy is szeretek átmenteni ruhákat szezonról szezonra. Ez is szuper lett, és az a peplum top kép alapján kell!=) Láthatjátok, hogy karikázgattam párat, ez nálam általános, mindig tollal ülök neki egy újságnak.



Ez a cikk a haj-és sminktrendeket mutatja be, elkészítési módokkal, hordási javaslatokkal, bár a hajas tippek nekem nem igazán voltak hasznosak, de tetszett. Aki szeret a hajával művészkedni, vagy smink téren is követi a divatot, annak mindenképp ajánlom!
És végül, a divatbemutatók által inspirált terítési módok. Talán a legtöbben, ha vendéget várunk, nem fektetünk ekkora hangsúlyt az asztal díszítésére, de olvasni jó volt, meg biztos vannak ilyen lakberendezős-díszítős típusok.=)
Ti szeretitek az Instyle-t?
Bye-bye!

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem a mostani Marie Claire-t vedd meg, amelyiknek "Serena" van az elején, na persze nem ő miatta! :) Nagyon érdekes cikkek vannak benne, tényleg tartalmas, nem az a közhelyekkel teli Joy vagy Glamour! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Ha hiszed, ha nem, nézegettem azt is, pont Blake miatt, mert imádom őt!=) Viszont akkor lehet meg is veszem, köszi a tippet!

      Törlés
  2. Eddig egyszer vettem meg ezt a magazint, nagyon jó volt olvasgatni a Balcsi partján. Igényes, szépen összerakott és még egy Syoss hajkefe is hozzá volt csomagolva :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ez még egy pluszpont: értelmes ajándék. Ilyenkor pluszban érdemes megvenni egy magazint.=)

      Törlés
  3. Nekem ez az egyik kedvencem! Nem veszek sok újságot, de ha igen, akkor általában ezt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csodálom, jó, hogy erre cseréltem le a Cosmót, sokkal jobb! Én sem veszek sok újságot, csak Glamourt, néha Vogue-ot, meg akkor becsatlakozik ez is.=)

      Törlés
  4. Egy ideje már én is ezt olvasom. Üdítő havonta olyan valóban divatról szóló magazint olvasni ami mellőzi a "nagy nyári szerelemi horoszkópos" és hasonló kevésbé színvonalas cikkeket.
    Ha bár aláírom, ebben a hónapban megvettem a Joyt,de csak a kefe miatt:))

    bizsumania.blogspot.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. közben kijött az új szám, már elolvastam, és az is nagyon tetszett, megérte váltani.=)

      Törlés