2012. szeptember 22., szombat

Így viseld - bőrnadrág

Már egy jó ideje divatos a skinny bőrnadrág. Szerintem egy rendkívül jól kihasználható darab, főleg fekete színben! Egyszerű, mégis különlegesebb, mint egy farmer. Fel lehet venni szinte bármilyen felsővel, cipővel, jól néz ki bőrdzsekivel és szövetkabáttal is... Igazi must have darab őszre, és rajt van az én kívánságlistámon is!

Az első kérdés a bőrnadrág vásárlása előtt legtöbbször az, műbőr legyen-e, vagy igazi. Az üzletekben nagyon ritkán találkozni igazi bőr nadrággal, akkor is horror áron, viszont az sokkal praktikusabb, szellőzik, és hideg időben sem fázunk benne (a műbőrt szerintem olyasmi érzés lehet hidegben viselni, mint egy vastagabb nejlonharisnyát, de javítsatok ki, ha tévedek!). Szóval, ha leárazáson találok igazi bőrt jó áron, el fogom hozni, egyébként meg sajnos kénytelen vagyok megelégedni a műbőrrel, és az aláöltözéssel, ha ez kivitelezhető.
Ha már megvan a kiszemelt darab, jön a következő kérdés: mivel lehet hordani? Hát akármivel! Először jöjjön pár street style kép, hírességekről és weheartit-ről.







Kreáltam néhány szettet én is, hogy képzelem el gyakorlatban a bőrnadrágot. Általánosságban annyit tudok mondani, hogy szerintem főleg a bővebb fazonú vagy oversize felsőkkel néz ki jól, de a fenti példák mutatják, ez nem kötelező szabály. Cipők közül nekem a legjobban magas sarkúval, bokacsizmával, Converse-zel és loaferrel tetszik, de működik wedge sneakerrel és balerinával is. Hosszú szárú csizmát viszont nem vennék fel hozzá. (A saját cipőim közül amúgy bármelyik fekete magas sarkúmmal, bokacipővel, szürke bokacsizmával tervezem hordani.)

Blue & gold

Az első szett szinte mindig valami basic, egyszerű, ez most sincs másképp. Loafer, kék blézer, és hangsúlyos ékszerek segítségével a bőrnadrág csinos, kényelmes hétköznapi szett része lett.

Monday again

Ez a nincs kedvem a naphoz-szettek felturbózott, különleges változata: oversize pulcsi, tornacipő, bőrnadrág, shopper és sál.

Party all night long

A bőrnadrág szuper esti programokhoz is, legyen az táncolós vagy beülős. Érdekes felső, hangsúlyos ékszer és magassarkú kell hozzá. Nagyon tetszenek az átlátszó betétes felsők, ezért választottam ezt, hozzá pedig glitteres magassarkút. Leopárdmintás clutch-al törtem meg a fekete szettet.

És végül: honnan? A honlapokat böngészve a legjobb áron a H&M-nél és a Bershkánál találtam, mindkét helyen 8990 Ft, leggings viszont már van 5-6 ezer forintért is, és nem csak ebben a két üzletben, hanem a Mango-ban is.

Bye-bye!


5 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. majd mindenképp megírom, ha megtaláltam a tökéleteset.=)

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Nekem bőr hatású leggingsem van!:) Nagyon imádom! Hosszabb pólóval, pulcsival, magassarkúval, tornacipővel, bármivel jó! És iszonyat kényelmes! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na, az tök jó, lehet én is megnézem a leggingseket.=)

      Törlés