2012. szeptember 11., kedd

Hogyan legyen időd magadra reggelente?

Mióta elkezdődött a suli, azóta foglalkoztat a téma, hogy lehet időt szánni magunkra reggel. Sokakat eleve nehezen dob ki az ágy, és akkor utána a megfelelő ruhák kiválasztása, haj, smink, reggeli, stb, és a végén azt vesszük észre, hogy elszaladt az időnk (a helyzet súlyosbított verziója, ha elaludtunk). De akkor mégis hogyan szakítsunk le időt a reggeli szépítkezésre?
Nem teljesen a témába vág, de tök jó!=D

A legtöbb idő szerintem a tervezgetéssel megy el - azaz állunk a szekrény vagy sminkesfiók előtt, és előjön az "úristenmitvegyekfelhogysminkeljek" érzés. Ezt egész egyszerűen megoldhatjuk: este kigondoljunk, mit veszünk fel, milyen sminket fogunk viselni, és mindent kikészítünk, ruhákat, rúzst, alapozót, mindent. Ezzel megelőzzük a tanácstalanságot.


Kicsit viccesen hangzik, de mikor Londonba készültem, tudtam, hogy nem lesz meg a reggeli fél órás szertartásom, ezért stopperrel gyakoroltam. Beállítottam egy 10 perces időzítőt, ennyi volt a rendelkezésemre álló sminkelési idő. Így rövid idő alatt megtanultam 10 perc alatt elkészíteni egy sminket, nulláról indulva. Érdemes kipróbálni, ha nem is mindenfélével, de pár egyszerűbb rutinsminkkel, hogy sietős reggeleken is jó sminkkel induljunk el.

Előző este sok mindent meg lehet csinálni a kikészítésen kívül, például a táska bepakolását, és reggel már csak pár dologgal kiegészíteni (telefon, szendvics, víz, stb.). Világéletemben este pakoltam be a táskámat, sokkal jobb rendesen végiggondolni, mi is kell másnap, mint kapkodni, és kockáztatni, hogy valami kimarad.

A negyedik opció tűnik a legegyszerűbbnek, a valóságban ez a legnehezebb. Egyszerűen annyival kell korábban felkelni, amennyi időre szükség van a készülődéshez. Nyilván ezt csak a legnagyobb őrültek csinálják, mint én!=D Egyébként megszokható, de fokozatosan csináld, ha eddig hétkor keltél, nem biztos, hogy azonnal menni fog negyed hétkor.

Szerintem nem nehéz időt szánni magunkra reggelente, mert mindenki megérdemli. Főleg, ha másnap hét órája lesz matekkal, kémiával, földrajzzal, és utolsó órában magyarral.=D

Ti mennyi idő alatt készültök el reggelente?
Bye-bye!

17 megjegyzés:

  1. Tetszett a poszt. Táskát én is mindig este pakolom össze, jó ideje a ruháimat is kikészítem, mert nekem azzal ment el a legtöbb időm. Most kb 30-40percem van elkészülni, ami kicsit kevés, így szinte soha nem jut időm egy normális szemsminkre suli előtt. Fokozatosan lehet korábban kellene kelnem, mert jobb érzés lenne kapkodás nélkül sminkelni.
    Nem ide tartozik, de láthattalak ma reggel Győrben a pályaudvar előtt? :) Szerintem téged láttalak, jó érzés volt látni hús-vér valójában a lányt a blog mögül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, lehet arra járok suliba!=) aww, köszönöm, nyugodtan gyere oda, ha máskor is látsz.=)

      Törlés
    2. Én is arra járok suliba....Kazinczy, akkor gondolom tudod, ha Győrbe jársz. :) Ezt nem is gondoltam egyébként. :)

      Törlés
    3. ó, én meg Révai.=) viszont ha kazinczys vagy, van esély rá, hogy apukám tanítson (vagy most vagy az utolsó két évben).=)

      Törlés
    4. Utolsó évben vagyok, kettő férfi tanárom van, nem akarok konkrét neveket írni, de G. Kolos és K. Attila. Ha közülük valamelyik az apukád, hát akkor kicsi a világ! :) Mindkettőjük óráit szeretem. :)

      Törlés
    5. a második, ő az! jaj de kicsi a világ!=)

      Törlés
  2. Amikor nyitós vagyok az oviban6ra kell odaérnem. Az utcánk végén van. 5kor kelek, gyors zuhany, smink, ruha, és szendvicsészítés. 45re kész vagyok.
    Elvetemültebb napokon 4.30kor kelek és hajat is mosok.
    Péntekenként már 5.10kor kelek,kell még az a 10perc bújás, ami annyit jelent: nincs smink, csak szempillaspirál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, a péntek nálam is ilyen, hogy 5:30 helyett csak 40-kor kelek, mégis péntek.=)

      Törlés
  3. Lefekvéskor én is mindig azon agyalok, hogy mit vegyek fel másnap.
    Általában sikerül bealudni, még mielőtt kitalálnám a komplett outfittet:))

    http://bizsumania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj, ez ismerős, ha valamiért nem rakom ki a cuccomat, én is mindig ezt csinálom.=)

      Törlés
  4. Régen én is kikészítettem a ruhát és bepakoltam, most már sajnos elhagytam ezt a jó szokást. Aztán sokáig az nehezítette a dolgomat, hogy be kellett raknom a kontaktlencsét - szerencsére a szemműtétem óta erre nincs szükségem, és jó sok időt spórolok meg vele :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, a kontaktlencseberakás nem lehet egyszerű, szerencsére nekem sosem kellett ezzel foglalkoznom.=)

      Törlés
  5. Èn a legtöbb időt azóta nyertem,mióta tetováltattam a szemem,alul-felül.A világ legjobb döntèse volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Smink téren én azzal, hogy rájöttem, tök felesleges kirajzolgatni a szemöldökömet, mikor természetes állapotában is tök jó.=)

      Törlés
  6. Én is általában azzal cseszem el az időt, hogy mit is vegyek fel, milyen legyen a sminkem! De már elég régóta,főleg suli időben, kikészítem még este a másnapi ruhám, így csak felkapom reggel, és könnyebb a sminket is kitalálni hozzá! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezt csinálom én is, és megvannak a bevált sminkjeim, amit gondolkodás nélkül, gyorsan fel tudok dobni.=)

      Törlés
  7. Höhö, nálam reggelente úgy szokott kezdődni, hogy 6-ra van alítva a telefon, de visszaállítom fél7-re, így saját magamnak gondot okozva csak 15 percem van, hogy kész legyek. Azaz mindig késében vagyok. De poén, hogy voltam már reggel olyan feledékeny, hogy itthon hagytam a táskám, és a buszon vettem észre, de szerencsémre rendes volt a sofőr és megvárt meddig bementem a táskámért xDD

    VálaszTörlés