2012. szeptember 10., hétfő

Avon SuperShock gél állagú szemhéjtus

Ezúttal nem egy új termékről fogok írni, hiszen ez a szemhéjtus, vagyis inkább szemceruza már egy ideje a köztudatban van, és még nem olvastam róla rossz véleményt, mindenki szerette. Egy ideje meg szerettem volna, de valahogy mindig kimaradt. Viszont a legutóbbi Avon rendelésebe végre bekerült, és jó is, hogy most, elvégre itt az ősz, az erős sminkek időszaka!



A hivatalos neve szemhéjtus, de szerintem ez egy nagyon puha szemceruza. A formája ceruza, és hegyezni is kell.
Az állaga hihetetlenül puha, a tégelyes tusokéhoz hasonló. Ezért könnyű vele szép vonalat húzni, vékonyat-vastagot egyaránt, de satírozni is jól lehet. Nagyon pigmentált, és a színét a nap végéig megőrzi, nem kenődik a redőkbe vagy a szem külső sarkába. Vízvonalra azonban nekem két óra után ugyanúgy elfolyik, mint a többi szemceruza.

Szappanos dörzsölés után
Ugyan főleg azért vettem, hogy legyen valami tartósabb is a vízvonalamra, megszerettem ezt a ceruzát, mert könnyű vele dolgozni, tartós és sötét sminkekhez szuper. Én  800 forint körül vettem, érdemes akció keretein belül lecsapni rá.

Próbáltátok már ezt a szemceruzát? Mi a véleményetek róla?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Mint a neve is mutatja,tus ceruza,nem vizvonalra való! màs a funkciója. egyèbkènt kitűnő termèk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tudom, de sok helyen olvastam, hogy ott is működik.

      Törlés
  2. Én imádom (vízvonalra szoktam használni legtöbbször), csak elromlott egy idő után, valahogy kiesett a belseje, úgyhogy kell újat szereznem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ú, akkor majd igyekszem vigyázni rá!=D

      Törlés