2012. szeptember 8., szombat

A tökéletes fehér ing

A fehér ing minden nőnek ugyanolyan alapdarab, mint a farmernadrág vagy a nagy, fekete táska. Körítéstől függően egy hivatalos eseményre ugyanolyan jó, mint hétköznapra, és megkockáztatom, hogy még buliba is lehet hordani. A megtalálása ugyan nehéz, de utána jó sokáig lehet hasznos darabja a ruhatáratoknak. Én a nyári leárazásokon találtam rá, eddig egyszer volt rajtam (évnyitón=D), de rengeteg ötletem van a hordására
Az alábbiakban azt mutatom meg, hogy lehet négy különböző stílusban viselni a fehér inget.

Classic chic

Elsőként egy hétköznapi szett: farmer, tweedblézer, pakolós táska, loafer - lehet hordani iskolába, munkába,  egy rohangálós szett picit kifinomultabb verziója. Arany ékszereket és órát adtam hozzá, ez persze cserélhető ezüstre, ha valaki szeretné. Még mindig divatosak a statement nyakláncok inggallér alá téve, ezekkel változatossá tehetjük a fehér inget.

 

Sunny autumn

A második szintén laza összeállítás, a szezon trendjeit belevéve: szegecs, western stílusú bokacsizma, oversize pulcsi. Hidegebb időben, ha a nadrág hossza megengedi, lehet alávenni vastagabb harisnyát, úgy is jól nézhet ki. Kényelmes, mégis csinos és divatos, a szegecsek és a csizma megtöri a szigorú blúzt.

Dress code

A következő szettnél szerettem volna feldobni a szokásos térdig érő ceruzaszoknya-fehér ing szettet, így jött képbe a burgundi blézer és a nude cipő. Így megmarad a hivatalosság is, és bele is vittünk némi egyediséget.

Metallic party

A bulizós outfitet volt a legnehezebb összeállítani, mármint, a legtöbben szerintem nem gondolnak a fehér ingre, mint bulis outfit része. Mindenképp szűk szoknyával akartam párosítani, így mikor megláttam ezt a metál színűt, nem is gondolkodtam tovább! Mivel a szoknya önmagában extra, nem vittem túlzásba az ékszereket: pici fülbevaló, fekete-arany gyűrű és arany nyaklánc. Ezekhez jól passzol az arany szegecses táska. A fémszínek egyeznek, ezért, hogy ne legyen túlságosan matchy-matchy a szett, navy színű cipőt választottam hozzá.

Ti megtaláltátok már a tökéletes fehér inget? Hogyan hordjátok?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése