2012. augusztus 27., hétfő

Valaminek vége van...

Szombat este, mikor vadul rágózva néztem a Juventus-Parma meccset, amivel a csapatom elkezdte az idényt, még nem teljesen esett le. Aztán tegnap, mikor lefeküdtem aludni, már elkezdett derengeni, és ma reggel kattant be: úristen, ez a szünet utolsó hete.

Már csak egy hét, és kezdődik a suli, minden nap korán kelés, délután háromkor ebédelés, utána tanulás, és mire észbe kapok, már korán sötétedik, körbejárkálok a teremben, miközben földrajzot tanulok, az angol padtársammal olvassuk a Glamourt, matekórán leragad a szemem az előző esti BL-közvetítés miatt, a fizikafüzetem margója megint tele lesz írva mindenfélével, és a németházimat egy nyugisnak szánt vasárnap délutáni meccs alatt írom.
Hát igen, nekem valahogy így fog kinézni az új év: tanulás ötezerrel (szeretném, ha jövőre legalább egy középfokra el tudnék menni olaszból), edzés, blogolás, szórakozás. Nem mondom, hogy kitűnő akarok lenni, de azért megpróbálom, hátha összejön.=)


Szóval, utolsó hét. Arra fogom használni, hogy valamelyest átálljak a tanévre, vagyis: visszaszokok a korán kelésre, rendet rakok az íróasztalban meg a könyvespolcon, elmegyünk a könyvekért, bekötöm őket, megtervezem, miket fogok felvenni jövő héten, felrakom a szetteket a klassz sztenderemre, és okosan to do-listezek minden egyes tennivalót. Ez egyébként nekem nagyon bevált, mindent felírok egy cetlire onnantól kezdve, hogy reggeli futás egészen a rendrakásig.
Ugyanakkor még kihasználom a maradék szabadidőt, kiolvasom az Egy napot, sorozatozok, igyekszem posztokat írni előre, ha jó az idő, kimegyek napozni... Szóval csupa olyan dolog, amit iskola alatt már csak nagyon jó időbeosztással, vagy egyáltalán nem lehet. Kész szerencse, hogy az olasz bajnokság a múlt héten kezdődött, nekem ez is segít az átállásban, nálam bajnokság=suli és társai. Korán kelni is elkezdtem már egy ideje a futás miatt, igaz, csak hétkor, de a héten folyamatosan csökkenteni fogom, míg a végleges fél hathoz nem érek.

Amúgy a sulit nem igazán...várom, inkább csak kíváncsi vagyok. Na jó, azért várom is, milyen lesz, hogy az egyik osztálytársam elment Ausztráliába, hogy leteszteljem az új iskolatáskámat, hogy viszontlássam a barátaimat, hogy angolon megint annyit nevessünk, a csodálatos németórákat, a szintén csodálatos osztályfőnöki órákat, a BL időszakot (három év után újra!), hogy futópályán futhassak, az új Így jártam anyátokkal évadot... Ó, egész sok mindent várok!=D
Szóval, csajok, fel a fejjel, biztos vagyok benne, hogy ez az év mindannyiunknak ferge...mostfigyelj!...TEGES lesz! =)

Ti hogy készültök az új évre, vagyok hogy búcsúztok el a nyártól?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. óóó ne is mondd, az így jártam anyátokkal miatt várom csak a szeptembert :D de azért kíváncsi vagyok erre a tanévre is, nekem legjobban az hiányzik, hogy mindennap találkozzam a barátaimmal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az nekem is, és lehet, hogy csak képzelem, de mintha suliidőben több minden is történne az emberekkel.=)

      Törlés
  2. sajnos mi az utolsó hetet itthon festéssel töltjük:D szóval "új" szobám lesz sulira így pihenni nem annyira tudok ezen a héten, elég sokat kell segítenem. egy nagyon kicsit várom az új tanévet, de tényleg csak ez a szokásos várás:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. wow új szoba, ez tök jó!=) én most csak dekorálgatok, részleges felújításként.

      Törlés