2012. augusztus 2., csütörtök

Outfit - 'A young girl with eyes like the desert'

Van elfekvőben néhány outfit posztom, ez pont aktuális, ugyanis ma kis módosítással ezt viseltem (feltettem hozzá az itt mutatott nyakláncomat). Kiruccantunk egyet Ausztriába várat nézni, sokat autóztunk, ezért választottam az egyszerű farmer rövidnadrágot és a sivatagmintás topot. Ez az egyik kedvenc nyári darabom, szuperek a színei, az anyaga, és különleges. A barna saru és nagy, barna pakolós táska pedig a legjobb kiegészítők egy kiránduláshoz.





Top: Primark
Nadrág: Kangol (turi)
Saru: Krokko
Táska: Camaieu

Hogy tetszik Nektek?
Bye-bye!


6 megjegyzés:

  1. Az outfit nem rossz,de szerintem a hajad borzalmas. Ne haragudj,de szerintem tényleg nem áll jól, remélem már a növesztési projektben vagy..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, tudom, most a szörnyű fázisban vagyok, a hátulja láthatóan lenőtt, az eleje meg nem... áhh, olyan rég növesztettem le a hajamat, hogy elfelejtettem, milyen idegtépő (háromszor is csináltam már). már várom, hogy össze tudjam vágatni a két felét!

      Törlés
  2. Szia!
    Szerintem is jobb lenne egy másik frizura, hisz olyan kis fiatal vagy még, de ez bőven rádob a korodra még egy 10est, meg kerekíti is az arcodat.Esetleg nem tudnád valahogy máshogy formázni, amíg megnő ? szerintem az is sokat segítene :) Nem veled van a gond, félre ne értsd, de nem is tudok olyan embert mondani, akinek ez jól állna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Most két fazon között vagyok, eredetileg ilyen: http://styleandthelife.blogspot.hu/2012/05/hajkerdes.html
      Épp növesztem a hajam, és jelenleg nem nagyon tudok mit kezdeni vele, mert hátul még nem minden egyforma hosszúságú, hogy egybevágathatnám. Esetleg azt tudom csinálni, hogy az első tincseket kihúzom egyenesre, de igazából fogalmam sincs, hogy kéne formázni... Mindenesetre köszi, hogy írtál.=)

      Törlés
  3. Szerintem tűzd fel az első tincseket, olyan bubisra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyat szoktam csinálni, ma is ez volt.=)

      Törlés