2012. augusztus 14., kedd

Outfit - Sweet like a macaron

Ma egy olyan outfitet mutatok meg nektek, amit akár a mostani, átmeneti időben, és még ősszel is lehet viselni. A pasztellszínek igazi slágerei a nyárnak, és szerintem még szeptemberben is megállják a helyüket, ha jó az idő.


Ez a szett gyakorlatilag csak szerelemdarabokból áll. A farmer nagyon nagy kedvencem, még tavasszal vettem a Tally Weijl-ben. Imádom a színét, hogy sok mindenhez passzol, bár télen szerintem már nem fogom hordani, de jövő tavasszal biztosan megint előkerül. Ettől függetlenül több farmert nem fogok a Tallyban venni, mert iszonyú hülye a szabása, beforog, és öv nélkül lecsúszkál.
A blúz igazán romantikus, nőies darab, így, farmerrel, és szűk szoknyába betűrve is szeretem hordani. A cipő és a táska meg már csak azért is különleges, mert Londonból hoztam őket.
Tökéletes outfit barátokkal találkozni, kávézóba, randizni, moziba, még étterembe is, az elegáns felső és táska miatt. Ha hűvösebb időben viselném, biztos, hogy tyúklábmintás blézerrel egészíteném ki a szettet.



Blúz: Reserved
Nadrág: Tally Weijl
Cipő: New Look
Clutch: Primark
 
Hogy tetszik Nektek, mit gondoltok?
Bye-bye!


8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az egész, olyan kis romantikus, randira simán el tudom képzelni :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, nem túl kihívó, mégis csinos.=)

      Törlés
  2. Nagyon jó összeállítás lett, a cipő a kedvencem - eszméletlen jó színe van! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon csinos, remélem nem sértődsz meg de nem fogytál? Nagyon úgy tűnik nekem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj köszi, dehogy sértődök meg!=D Lehet egyébként, igaz ezeket a képeket pár hete csináltuk, de mostanában eléggé ráálltam a rendszeres sportra, ezek szerint van eredménye.=)

      Törlés
  4. Szerintem ez az eddigi legjobb szetted :) A clutch pedig nagyon tetszik, szívesen elfogadném én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, örülök, hogy tetszik!=)

      Törlés