2012. augusztus 24., péntek

Ombre körmök - vörös

Az ombre, vagyis színátmenetes trend mindenhol jelen van, ruhákon, farmeren, kiegészítőkön, hajban, még a Nike tervezői is úgy gondolták, hogy bölcs dolog a Barcelona új vendégmezét neonnarancs-sárga, illetve sötétzöld-neonzöld ombre stílusúra csinálni. Biztos vagyok benne, hogy elfojtott kreativitásukat élik ki focimezeken, amit aztán a játékosok sínylenek meg. Nem tudom, ha katalán macsó lennék, nem biztos, hogy repdesnék az örömtől, hogy neonszínű csodát kell viselnem minden második hétvégén. Na mindegy, a lényeg, hogy ma volt időm, és készítettem ombre manikűrt!


Egyszer már próbáltam, menta vonalon mozogva, de nem lett túl szép. A mostani sem tökéletes, picit buborékosra száradt, de már mérföldekkel jobb.
Háromféle lakkot használtam, egy sima pirosat (Max Factor Red Passion), egy sötétpirosat (Miss Sporty) és egy meggyszínűt (H&M Cherry). A piros az alapszín, erre került szivaccsal a többi, amikből kicsit kiöntöttem egy papírlapra. Végül színtelen fedőlakkal kentem le az egészet több rétegben.

Imádom ezt a trendet, ha hosszú hajam lenne, a hajamat is megcsináltatnám, de pont kedden voltam vágatni.=D A következő kísérlet rózsaszín lesz, utána ősz ide vagy oda, de megcsinálom sárgára is, belejöttem a szivacsozásba.

Ti hogy álltok az ombre trenddel?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon vad pirosban, persze jó értelemben :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, már tudom, hogy nagy őszi kedvenc lesz.=)

      Törlés