2012. augusztus 16., csütörtök

Mit olvasok és nézek mostanában?

A kis nyári szünetem alatt gondolkoztam azon, hogy valamiféleképpen új témákat szeretnék vinni a blogba. Mivel más oldalakon szívesen olvasok filmekről, könyvekről, sorozatokról, szerintem ez a témakör jó frissítés lenne. Már olvashattatok egy könyvajánlót itt, de a későbbiekben lesznek filmajánlók is, és időnkét összegyűjtöm, mik vannak épp terítéken.
Kezdjük a könyvekkel, amiket az utóbbi időben méltatlanul elhanyagoltam.
Most viszont két könyvet is olvasok, az egyik a Candide, ami kötelező olvasmány. Őszintén kijelenthetem, hogy a legidiótább könyv, amit valaha olvastam. Az egész történet csapong, a fejezetek nagyon rövidek, gyorsan történnek az események, az egyikben még itt vannak, a másikban ott... A szörnyű filozofálgatásoktól nem is beszélve, de nem is ez idegesít leginkább, hanem az, hogy a főszereplő egy óriási balfasz, már elnézést. Mindenen bőg, csak sodródik az eseményekkel, képtelen egyedül boldogulni. Már nem sok van hátra, alig várom, hogy végre befejezzem!=D És ezt nem azért írom, hogy lehúzzam a kötelezőket, az Anyegin például nagyon tetszett, de ez tényleg borzalmas.
A másik az Egy nap, ami egy angol regény, nagyon sikeres, film is készült belőle. A filmet láttam tavasszal, tetszett, elgondolkodtató volt, ezért mikor a minap megláttam akciósan a könyvesboltban, jött velem. Még csak az elején vagyok, de tetszik a könnyed, mégis angolos stílus, és a történet is érdekes. Ha befejezem, írok róla.

Filmet mostanában nem láttam, cserébe ledaráltam egy csomó Gossip Girl-részt. Fogalmam sincs, miért nézem (dehogynem, ugyanazért, amiért érdektelen Uruguay-meccseket is, hogy csorgassam a nyálam, csak itt Nate Archibald a préda, nem Martin Caceres), de beszippantott a sorozat. Most a negyedik évad végén járok, és egész jó, főleg a harmadikhoz képest. Az szörnyű volt, ez viszont hajaz stílusban az első kettőre izgalmasságban, drámában. A karaktereket ugyan helyenként istenesen pofán vágnám, olyan végtelenül ostoba döntéseket tudnak hozni. Nate például nagyon felhúz azzal, hogy szegénynek a szép fejecskéjében nem sok ész lakozik, főleg, ha nőkről van szó. Ettől függetlenül nem tartom rossz sorozatnak, el lehet nézegetni kikapcsolódásként, és azt hiszem, pont ezért szeretem. Ugyanis ha sorozatot nézek, akkor azért teszem, hogy relaxáljak. Akkor nem nagyon akarok gondolkozni, nem kell rejtély, meg lövöldözés, meg vér, bőven elég, ha néhány kőgazdag huszonéves kever összevissza.

Most ennyi, de vasárnap kezdődik az m1-en a Once upon a time, nagyon kíváncsi vagyok rá, annak ellenére, hogy nem a stílusom. Láttam a nyáron pár filmet is, azokról lesz külön poszt, egy filmről nem igazán tudok röviden írni. Könyvfronton még vár rám néhány egy csomó kötelező, és könnyed regény, ami Rómában játszódik, és hátsó borító alapján jónak ígérkezik.

Ti mit olvastok, néztek mostanában?
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Melyik könyvesboltban vetted meg az Egy nap című könyvet mert én is kiváncsi lennék rá :)!?

    VálaszTörlés
  2. Once upon a time nagyon nagyon jó sorozat én már láttam feliratosan imádtam, alig várom ősszel a 2. évadot :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. na majd vasárnap kiderül, nekem is tetszik-e.=)

      Törlés