2012. augusztus 17., péntek

2012/13-as trendkörkép - Marni

Amikor összeválogattam, melyik kollekciókról fogok bővebben írni, igyekeztem azt a négyet úgy kiválasztani, hogy ne feltétlenül a megszokott márkákról írjak, ez nektek és nekem is változatosság. Divathetenként néztem végig a kollekciókat, a milánóin a Marni nyert az erőteljes 60-as évek hangulatával.

Úgy látszik, nem a különleges szabásvonalakról fog szólni ez a szezon. A Marni ugyancsak egyszerű, geometrikus, picit elnagyolt vonalakkal dolgozik, cserébe viszont szép, erőteljes színeket kapunk, gyakran egy ruhán belül is, ami éles határvonallal különülnek el egymástól. A fő szín a piros, ez sok helyen megjelenik, de ott a nude, a barna árnyalatai is. Nem csak színes, hanem mintás darabok is előfordulnak, mégpedig kockás és virágos. És igen, a virágminta hordható télen is!
A réteges öltözködés fontosságát használják ki ujjatlan kabátokkal, valamint a tavalyi szezonban bejött szőrmemellényekkel. A bőr itt is tarol, de inkább kabát-, mint egyéb formában. A meghatározó anyagok a szövet és a pamut.
A szoknyák térdig vagy valamivel az alá érnek, ez egyébként az egész szezonra jellemző. A nadrágok hossza a magas lányoknak kedvez, ugyanis főleg 7/8-os fazonokat lehet látni.
Az esti viseleteken fémrátétes díszítés látható, nagy gombokkal, fémlapokkal. Ezek szuperek, főleg, mert nem vitték túlzásba, ruha ujján és gallérján láthatóak.
Muszáj kitérnem a cipőkre is: a keresztes bokapántos, fémorrú platformcipők nagyon tetszettek, de az óriási flatformok már nem, nem is értem, miért kell ezt erőltetni.

Azért választottam ezt a kollekciót, mert tetszett, hogy hordható, de mégis különleges és érdekes darabokból áll. A kedvencem az utolsó fekete, arany díszes ruha, és a bokapántos magas sarkúk.=)











Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése