2012. augusztus 9., csütörtök

2012/13-as trendkörkép - Burberry

Még javában tombol a nyár, de nem árt előre gondolkozni, mit is fogunk ősszel viselni. A trendkörkép sorozatomban most a Burberry új kollekcióját mutatom be.
A Burberry az egyik kedvenc márkám a határozott angolságával. Az idei kollekció is nagyon tetszett, elegáns, de mégis fiatalos és merész alkotások.
A kollekció varázsa a különféle anyagok, stílusok, színek párosításában rejlik.
A szövet, a tweed, a pamut, a kötött anyagok mellett nagy sláger a bársony, például fodros szoknya formájában. A bársony egyébként szerintem az egyik olyan anyag, ami mellett nem megy el senki szó nélkül: az emberek vagy nagyon utálják, vagy szeretik. Személy szerint nekem tetszik, de ügyesen kell megválasztani, milyen ruhadarab készüljön bársonyból. A szoknya vagy ruha például tökéletes!

A fiatalos, modern elemek és a klasszikus szabásvonalak vegyítése szintén jó ötlet, például a kockás szövetkabáton a masnis öv. Öv egyébként mindenfajta kabátra kerülhet, de a derék hangsúlyozása egyébként is jellemző.

A peplum marad, főleg szoknyán találkozhatunk itt vele, de előfordul blézeren, kabáton is. Nagyon sajnálom, hogy tavasszal kevés helyen lehetett itthon peplumos dolgokat kapni, holott külföldön, ahogy weheartiten láttam, tombol a peplum láz (btw a minap láttam egy képen a világ legszebb peplumos ruháját, egy Juventus játékos barátnője viselte, gyönyörű korallos-barackos-rózsaszín, közepes méretű peplum, jajj...♥). Azt viszont még jobban sajnálom, hogy nekem nem igazán áll jól a peplum, talán egy enyhe verziós pólót találok magamnak.

Színek tekintetében a mély, őszies-télies színek, földszínek kerülnek előtérbe, valamint fekete helyett a szürke. Ez megkönnyíti az anyagok párosítását, hiszen ezek az árnyalatok általában jól néznek ki egymás mellett.

Az egész kollekció lényege igazából, hogy a kombinálással merjünk szokatlanok lenni. A szövetszoknya parkával és bő, kötött, mintás pulcsival ugyanolyan jól tud kinézni, mint a bársonykosztüm a mintás pamutpólóval.

Most pedig következzenek a kedvenc összeállításaim:























Hogy tetszik Nektek? 
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Tetszik a blogod,a kabátok szerintem nagyon csinosak,és a barna színkombináció is passzol szerintem az őszhöz:)
    ha van kedved nézz be hozzám,új vagyok: http://allbeautylovin.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök, hogy tetszik!=) Megnéztem a blogodat, jó a design, jókat írsz, de ha egy terméket véleményezel, legyenek saját fotóid, több is.

      Törlés