2012. augusztus 31., péntek

2012/13-as trendkörkép - Az én kívánságlistám

A sorozat méltó zárásának az eddigi bemutatók, előrejelzések alapján összeállított kívánságlistát gondoltam. Ha választani kell a két divatszezon között, én egyértelműen az őszi-télit választom, mert szerintem ilyenkor sokkal több kreativitást lehet vinni az öltözetekbe, és biztosan van kinek/minek összeállítani az outfiteket. Lássuk tehát a listámat, van rajta mindenféle stílusú holmi. Egyébként nem feltétlenül szeretném pontosan azt, ami a képen van, a legtöbb esetben tökéletes a hasonló is.

Oversized pulóver
Az oversized vagy nagy, bő szabású dolgok nem csak hogy divatosak, hanem praktikusak is, jól alájuk lehet öltözni adott esetben. A kabát nem vonz, mert egy szép télikabát elég nagy kiadás tud lenni, plusz elvesznék a szövetsokaságban, de egy pulcsi már könnyedebb darab, és egyszerűbb csinosnak lenni benne, mint úgy, hogy a ruhahalom tetején ott a fejem. Külföldön nagyon népszerű, egyszerű, jól kihasználható holmi. Csőfarmerrel és csizmával (magas vagy lapos) kombinálnám.
Mango

Mango
New Yorker - a pulcsi és a nadrág is jöhet!

 Valami peplumos
Igaz, a peplum inkább azoknak lányoknak áll jól, akinek nem széles a csípőjük, hanem vékonyabb alkatúak (Dancsi, ha olvasod, kötelezően vegyél egy ilyen felsőt vagy rucit, rajtad ISTENIEN nézne ki!;)), de nekem mégis nagyon tetszik a trend. Épp ezért nem adom fel, hogy találok valami enyhe verziójú darabot.
Mango
H&M
F&F
New Look
Valami kerek galléros
A trend már tavasszal bejött, de folytatódik, szóval ha van már ilyen felsőtök, ruhátok, át tudjátok menteni őszre, télre. Nekem még nincs ilyenem, mégpedig azért, mert csak a tipikus műszálas anyagú blúzokat találtam, amiket nem bírok elviselni magamon. Most viszont remélem, hogy találok pamutot vagy ilyesmit, mert nagyon tetszik, olyan kis bájos.=) Ezt például imádom.
F&F
Valami pöttyös
Divatos lesz a kockás, a csíkos és a pöttyös is, én pöttyös valamit szeretnék, egész egyszerűen azért, mert ilyen mintájú darabom még nincs, és szeretek kísérletezni. Fekete-fehér pöttyös darab beszerzése a cél, egy szoknya vagy blúz például remek lenne.
Zara
New Look
Valami szegecses
A szegecs trendet nem akarom túlzásba vinni, de valami apróságot azért szeretnék-mondjuk karkötőt, kisebb táskát, akár egy szegecses gallérú blúzt is. Ebből egyelőre csak a Zaránál találtam, meg sem merem mondani, mennyiért, de hátha leárazzák, és ez talán még DIY projectben is megvalósítható.
Zara
Bőr/műbőr nadrág
Még mindig annyira sajnálom, hogy az igazi bőr, gyönyörű, barna bőrnadrágból nem találtam leárazáson a méretemben, ahogy a kevésbé szép műbőrből sem. Pedig jól állt, csak nagyok/kicsik voltak... Viszont az, hogy a bőr ebben a szezonban komoly teret hódít magának, azt eredményezi, hogy a boltok többségében lehet kapni bőrnadrágot. Valószínűleg műbőr lesz belőle, bár télen muszáj lesz alávennem vastag harisnyát, ha a műbőr cipőmből indulok ki, amiben megfagy a lábam. A valódi bőr lenne az igazi, de azt csak a Zaránál láttam, 70 ezer forintért... Aha, majd ha kiderül, hogy Claudio Marchisio az eltitkolt unokatesóm, lehet róla szó.=D
az ominózus Zara nadrág
és mérföldekkel olcsóbb társai: Forever21...
...és Asos. A F21-os jobban tetszik, nadrágosabban néz ki.
Fűzős bokacipő
Konkrétan ez a két gyönyörűség, belőlük fogok választani egyet. Igazi szerelem nekem ez a cipőfazon, egyszerűen imádom, annyira nőies és jól variálható! Már van egy hasonlóm, de kezd tönkremenni, ezért gondoltam a cserére. Mivel bőrből készültek, télen is lehet majd hordani, nem csak ősszel.
Fifth Avenue-Deichmann
Janet D-Deichmann

Ékszerek
Egy frissítés jól jönne az ékszerkollekciómnak, ezért összeválogattam párat, ami tetszik. Nagyobb nyakláncokat, karkötőket szeretnék főleg, de nem tudom, behódoljak-e, az arany mániának, mert képről tetszenek, de az állandó ékszereim meg az órám mind ezüst... Ezeket mindenesetre elfogadnám szívesen!=) A Six honlapjáról sajnos nem lehet képeket menteni, pedig ott is nagyon szép ékszereket találtam. Az összes H&M-es egyébként.






Ti mit szeretnétek az új szezonra?
Bye-bye!

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett ez a bejegyzés, jó volt rá csorgatni a nyálam :) Peplum, szegecs, oversize, kerekgallér, bőrnadrág, minden jöhet! Szerintem kezdjünk el spórolni a Glamour napokra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ámen!=D örülök, hogy tetszett a poszt, én is csorgattam a nyálam, mikor válogattam a képeket.=P (hoztam volna többet is, de egy csomó angol oldal nem enged jobbegérgombot használni.) szerintem mi hatalmasat vásárolnánk együtt!=)

      Törlés
  2. Én már megszoktalak úgy, ahogy vagy :) A H&M 2. karkötője nekem is tetszik, de tudod, én hippiként messze nem vagyok ilyen kifinomult. :) Várom a holnapi vadászatot!

    VálaszTörlés