2012. július 15., vasárnap

Victoria's Secret edzések

Jó ideje nagy teret hódítanak a fitnesz DVD-k,  amik kiválóak azoknak, akiknek nincs idejük konditerembe járni, de szeretnének mozogni. Ez ma már sokkal egyszerűbb, a Youtube-on rengeteg ilyen videót találunk.

Nemrég találtam rá ezekre a videókra, amikben Doutzen Kroes mutat be erősítő gyakorlatokat. Szuper ötletnek tartom őket, gyakorlatilag csak súlyzóra és megfelelő öltözetre van szükség hozzájuk, és otthon is elvégezhetőek. A bemelegítés lehet az, amit a videókban javasolnak, de szerintem akármilyen kardio mozgás megfelel, mondjuk 20 perc a szobabiciklin, futópadon, vagy egy kis futás előtte. Plusz inspirációforrást is kapunk a videó által, szerintem Doutzennek gyönyörű alakja van.=)

 

Szóval, lányok, edzésre fel! Este végre én is sort kerítek rá, jó ideje nem csináltam semmit.=/ Érdekes egyébként, suliidőben simán szakítok rá időt, pedig sokkal több a dolgom. Ti hogy vagytok ezzel?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése