2012. július 29., vasárnap

Outfit - Modern Marilyn

Ma elmentünk ebédelni, és mivel nagyon meleg van, úgy döntöttem, ezt a fehér nyári ruhát veszem fel, amit már mutattam nektek itt. Imádom, mert szellős, könnyű az anyaga, csodás a szabása, tökéletes meleg nyári napokra. A mély dekoltázst ellensúlyozza a térdig érő szoknyahossz.
Tökéletes Marilyn Monroe-ruha, amihez nem is kell extra kiegészítő, csak csinos cipő, szolid táska és ékszerek. Az új kék cipőmet választottam hozzá, ékszert alig viseltem, csak a szokásos gyűrűimet és az órámat. A Marilyn-es hatást élénk korall rúzzsal erősítettem.
A ruhát egyébként még lehet szerintem kapni a H&M-ben, sok nyári programra megfelelő, kivéve az olyan események, ahol illedelmesen kell felöltözni, illetve első randi (mégis inkább veled beszélgessen a srác, ne a melleiddel=D).




Ruha: H&M
Cipő: Bershka
Napszemüveg: Yours
Rúzs: Catrice - Lobster Love

Hogy tetszik?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. ez igen ez a ruha.nagyon vadito!!

    VálaszTörlés
  2. Itt szerintem már sokkal jobb a hajad, ne vágasd le! :)
    Én is nemrég vettem egy hasonló kék zara cipőt, igaz az sötétebb valamivel, szerinted bent lesz még a divatban a kék az ősszel ? :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem igen, de nem nagy felületen, egy cipő pl. tökéletes. ősszel jobban előkerülnek ezek a mély színek, és a mély kék jól megy a különféle őszi színekhez, mint barna, rozsda, bordó.=)

      Törlés