2012. július 26., csütörtök

Outfit - Don't wake me up

Már nagyon régóta meg akartam mutatni nektek ezt a szoknyát, de csak most sikerült olyan képeket csinálni, amiken minden stimmel.=)
Ez az egyik kedvenc nyári outfitem, tökéletes választás este városban mászkálni, moziba, randira. A hangsúly a szoknyán van, ami egy álomszép darab, csak sajnos nagyon kényes az anyaga. Ezt kombináltam csőtoppal és barna kiegészítőkkel.




Top: H&M
Szoknya: New Look
Öv: New Yorker
Szandál: noname
Táska: Graceland

Hogy tetszik?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. a szoknyát imádom. ugyanilyenet rendeltem ebayről fehérben, de 1 hónap várakozás után közölték, hogy elveszett... -.-" persze visszautalták a pénzt, de azért nagyon szomi vagyok... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. te szegény!=( pedig fehérben igazán hercegnős lehet!

      Törlés
  2. tetszik a szett, frankó szoknya :)

    VálaszTörlés