2012. július 23., hétfő

Nyári leárazás haul

Most érkezett a kedvenc részem a leárazásokban: már elég olcsó minden, de még van méretválaszték. A múlt héten barátnőmmel több üzletben is körülnéztünk, pár dolgot sikerült is vennem.
A Bershka-Stradivarius-Pull&Bear-Zara vonalon vannak ugyan olyan dolgok, amik megérik az árukat, de sok felső a Stradiban, Pull&Bearben egyszerűen annyira rossz anyagú szerintem, hogy nem éri meg a 3000 forintot, de lesz ez még olcsóbb is.
A H&M-ben nagyon jó dolgok vannak leárazva, és a teljes árú basic kollekciós darabok sem drágák.
A Mangoban gyönyörű ruhák vannak, jó áron, bár itt nem találtam semmit, ami tényleg nagyon tetszett volna. Promodban szintén, oda is érdemes benézni! Amit viszont nagyon sajnáltam, hogy az Orsayben találtam egy gyönyörű, igazi bőr nadrágot mindössze 3000 (!!!) forintént, húszról volt leárazva, és nem volt a méretemben.=( A 36-os nem jött fel a csípőmre, a 40-es meg minden létező helyen elállt, 38-ast sehol sem találtam, pedig néztem Győrben, meg Pesten az Arénában is.


A H&M-ben vettem ezt a keleti mintájú felsőt 700 forintért, annyiért bőven megérte. Már csak ez a sötét tónusú volt, de nem is baj, mert ősszel is tudom majd hordani.

Itt vettem ezt a nyakpántot (vagy hogy kéne nevezni...), 1300 Ft-ért. Az arany színű jobban nézett ki, meg egyáltalán, ránézésre szerintem szebbek az arany ékszerek, de mivel a legtöbb ékszerem és az órám is ezüst, ezért inkább azt hoztam el. Van pár arany ékszerem, de az ezüst jobban illik hozzám.=)

A Promodban végre rátaláltam a tökéletes fehér ingre, amit ötezer éve kerestem. Volt egy, de kinőttem, és nem találtam helyette mást, mert ami jó volt a mellemre, minden máshol elállt. Most viszont végre az enyém lett 3000 forintért ez a jól kihasználható alapdarab, sokat fogom hordani nem csak alkalmakra, hanem simán suliba is.

Mielőtt hazamentem, benéztünk még az Arénába, és a Bershkában vettem ezt a gyönyörű, királykék cipőt. Nagyon szerettem volna egy ilyet, és annyira örülök, hogy belebotlottam az utolsó darabba a méretemben! 9 centis sarka van, icipici platformja, kényelmes, és szerintem jól is kombinálható. Ja, és 5000 Ft volt.

Ti vettetek valamit mostanában?
Bye-bye!

6 megjegyzés:

  1. húú ez a cipő mennyire jól néz ki :)
    http://vogueandlife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, alig várom már, hogy viselhessem!=)

      Törlés
  2. áá a h&m felső... és ennyiért!!:D szuper vásárt csaptál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, csodálkoztam is, hogy már most ilyen jó cuccot dobálnak ilyen olcsón!=)

      Törlés
  3. Annyira szép az a cipő ... kell egy kék cipő nekem is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zarában is láttam ilyen színt, de más fazonnal.=)

      Törlés