2012. július 11., szerda

Napi smink - Nappali füstös

Minden alkalomra tökéletes, legegyszerűbb füstös szemeket Timi posztja alapján tanultam meg elkészíteni. Gyorsan elkészül, és tényleg bármikor bevethető.

Sima, fényes szürkét használtam hozzá (Urban Decay Gunmetal), fekete szemceruzát (Aden - teszt hamarosan), krémfehér highlightert (Urban Decay Virgin), valamint főleg az Essence smokey eyes ecsetét. Mióta megvan a Coastal Scents ecsetkészletem, méltatlanul kevés figyelmet fordítok erre az ecsetre, pedig nagyon jól kihasználható darab! Ezzel vittem fel a szürkét a szemhéjamra, kialakítottam a smink formáját, a széleket ferde pufi ecsettel eldolgoztam, kiemelőt tettem a szemöldököm alá. A vízvonalamat alul-felül kihúztam feketével, és az alsó szempillák tövébe rövid szőrű lapos ecsettel felvittem ugyanazt a szürke színt, amit a mozgó szemhéjon is használtam. Picit finomítgattam a sminken, visszamentem a szürkével a mélyítővonalba, végül szempillaspirál, és kész is! Rózsaszín szájfényt és bronzosítót tettem fel hozzá.


Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, mennyit javult a technikád. Őszintén gratulálok. :) Csinos, és ez a szürkés Neked nagyon jól áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm szépen!=) emlékszem, tavaly pont Te írtad, hogy fejlődnöm kéne. örülök, hogy maradtál és látod az eredményt (és közel sem álltam még meg).=)

      Törlés
  2. jó lett :) rakhatnál fel több mosolygós képet :D
    fashionparade-fanny.blogspot.com

    VálaszTörlés