2012. július 17., kedd

Inspiráció - Szoba

Nem vagyok egy lakberendező típus, de szeretem a szép és különleges dolgokat és nagyon szeretek bútorboltokba járni.=) Egyik este a weheartit-en nézegettem a képeket, újabban ez a kedvenc inspirációforrásom. Akkor találtam ki, hogy kicsit feldobom a szobám falát. Van egy elég nagy, üres falfelület az ágyam felett, oda terveztem a változtatást.
A room vagy room decor címszó alatt rengeteg klassz szoba van. A képekkel telepakolt falak nagyon tetszenek, az olasz-és britmániám pedig adta magát, innen született az ötlet, hogy kettéosztom a falat egy olasz és egy brit oldalra zászlókkal, tablókkal, középre pedig egy nagy kartonon bakancslista szerű dolog kerülne. Ha szeretnétek, és sikerül szereznem hozzávalókat, meg is mutatom egy DIY projekt keretében.=)
Addig is itt van néhány kép pár gyönyörű szobáról, ezek mindegyikét szívesen elfogadnám.=)
Egyszerű, de nagyszerű

 

Igazi hercegnőszoba ♥
Tetszik a létrás cipőtároló megoldás
Ez számomra enyhén kivitelezhetetlen, de gyönyörű
Ez szintén, kis kuckó=)
Modern és vagány, igazi nagyvárosi csajoknak
Instant szerelem♥
Tetszik az idézetekkel való játék =)
Imádom ezt a galériát!
Minimál, kicsit talán férfias, de tetszik
Ez is kuckó, nagyon kis édes
Ez is jó a union jack miatt, de a pinkeket cserélném más színre
Elbújós szoba ismét, tetszik a rusztikus fehér
Ez csak dolgozószoba, de tetszenek a színei
Ez nagyon tetszik, főleg az asztal és a szék=)
Ismét egy tengerparti álomszoba =)
Csodás ez a fal!
Minimál stílus megint
Kicsit giccses, de nagyon jó
Nektek milyen az álomszobátok?
És szerintetek hol lehetne kisebbfajta (90x60 centis kb) zászlókhoz jutni? Vaterán néztem már, de csak 150x90-es van, ami nagyon nagy.
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép szobák, szinte mindet elfogadnám! :)
    Nézd meg ebayen, hátha van zászló! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, lehet, hogy varrunk itthon, annyira nem bonyolult talán.=)

      Törlés