2012. június 30., szombat

Új kedvenc parfüm - Elite Models London Queen

Biztosan sokan vagytok úgy, hogy egy élményhez valamilyen zeneszámot, ételt, illatot kapcsoltok. Nekem a londoni utazásom ilyen, örökre összekapcsolódott a háromszögszendvicsekkel, a tranzittal (haha=DDD), a Young, wild free-vel, a Call me maybe-vel, a Hangoverrel, és a London Queen parfümmel, ami az első számú kedvencem most parfüm téren.

Az út előtt pár nappal beléptem a DM-be suli előtt, csak körülnézni, mikor megláttam ezt a parfümöt. Már a neve is megtetszett, de miután megszagoltam, döntöttem el, hogy kell nekem. Nem kifejezetten nyári darab, de nekem tetszik.

A csomagolása feltűnő és csajos, az üvegét jó kézbe venni, a parfüm színe lila. Az illata enyhén fűszeres, virágos, nőies és komoly illat. Az alapjegy a vanília, ehhez bergamott és tiare tahiti virág társul. Nekem tökéletesen átadja London hangulatát, szuper illat nappalra és estére is.

Az ára hihetetlenül baráti, mindössze 1700 Ft, ha jól emlékszem. A többi Elite Models parfümöt is érdemes csekkolni, van párizsos, riós, New York-os változat is. A honlapon van egy kvíz, hogy melyik parfüm illik hozzád, én kitöltöttem és a New York Muse jött ki, szóval megvan a következő parfümbeszerzés.=)

Ti milyen parfümöt használtok most?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Én a mindennapokra az Aquolinától a Tweetyt, elég édes, de azért nem annyira, mint a többi Aquolina-parfüm. Az örök kedvenc meg a Lacoste Pour Femme, az az én illatom, csak most spórolás van, mert nincs pénzem újravenni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem az örök kedvenc az Armani Diamonds.=)

      Törlés
  2. Jaj egy parfümériában én is megszaglásztam a drágaságot ( Elite Models London Queen ) és nekem is nagyon tetszett az illata :))))
    a blogom: zsani-thefashionoflife.blogspot.com
    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugye, én imádom, a következő ilyen parfüm a New Yorkos lesz, vagy a Riós.=)

      Törlés