2012. június 9., szombat

Rúzs TAG

Maggienél és Citromhabnál is láttam ezt a TAG-et és mivel már egy jó ideje rúzspárti vagyok a szájfényekkel szemben, gondoltam, kitöltöm. Remélem, tetszeni fog!=)


1. Hány db rúzsod van?
 13 db, de tervezem a kollekció bővítését.=)

2. Mennyi idősen vetted az első rúzsodat? Emlékszel mi volt az?
 14, és egy Essence rúzs volt.

3. Gyerekkorodban kipróbáltad a mamád rúzsát?
Nagymamám nagy rúzsos, természetesen próbálgattam én is.=)

4. Melyik a legdrágább rúzsod?
 Ha nem számítjuk bele azt, amit tesztelésre kaptam, akkor fogalmam sincs, mindegyik rúzsomat 1500 Ft alatt vettem, ha beleszámítjuk, akkor egy Max Factor darab

5. Melyik a legolcsóbb rúzsod?
 Egy noname rúzs, ajándék a mama egyik újságjához, de ahhoz képest meglepően jó!=D

6. Melyik a kedvenc márkád?
Az Avon rúzsok a kedvenceim.

7. Melyik a legújabb rúzsod?
Catrice-Lobster Love

8. Van olyan rúzsod, amit megvettél, de még nem is használtad?
 Nincsen.

9. Volt már olyan veled, hogy megvettél egy rúzst és azután otthon rájöttél, hogy már van belőle egy?
Hasonló árnyalataim vannak, de tökugyanolyanok nem, erre figyelni szoktam.=)

10. Piros vagy pink?
Nehéz kérdés... Hangulatfüggő, de legyen akkor pink.

11. Kedvenc sötét árnyalat?
 Max Factor Elixir - Sunbronze, szerintem ez a legsötétebb rúzsom.

12. Kedvenc világos árnyalat?
Avon - Pout, minden sminkhez, ruhához, minden alkalomra, télen szinte csak ezt használtam.

13. Kedvenc piros rúzs?
Avon Colordisiac - Red Hot Lips, picit csillámos, klasszikus piros.

14. Kedvenc pink rúzs?
Avon - Instant Moccha

15. Kedvenc korall rúzs?
Catrice - Lobster Love =)

16. Kedvenc barack rúzs?
Avon - Apricot Mystery

17. Kedvenc narancs rúzs?
A már fent említett noname, itthon már volt rajtam, de utcán még nem, na majd jövő héten eljön az ő ideje is.=)

18. Kedvenc nude rúzs?
Manhattan Creamy Nude Lipstick - 95H Caramel

19. Kedvenc lila rúzs?
Astor Soft Sensation - Azalea

20. Kedvenc mályva rúzs?
Na ilyenem nincs. 

21. Fekete, zöld vagy kék rúzs... Igen vagy nem?
Egyértelmű nem, nem az én világom.

22. Mi az, amit még meg szeretnél venni, amire nagyon vágysz?
A Catrice pultról van pár darab, amit szeretnék, és majdegyszerhanagyleszek egy Yves Saint Laurent rúzs.=)

23. Ha csak egyetlen egy rúzst tarthatnál meg, melyik lenne az?
Az Avon Pout-ja, mert univerzális, alkalomra ugyanolyan jó, mint hétköznapokra. 

Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is!=)
Bye-bye!              

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy kitöltötted a TAGemet. Nagyon örültem neki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szívesen, nagyon jó TAG-et csináltál.=)

      Törlés