2012. június 3., vasárnap

NOTD - Első matt

A díszítő és effektlakkok igazi slágerek idén nyáron, különösen a matt körmök. Nemrég beszereztem az Essence matt fedőlakkját, és tudtam, hogy először mindenképp egy glitteres-csillámos darabbal kombinálva fogom kipróbálni. Még télről megvolt az Essence Time for romance lakkja, ami gyönyörű, enyhe bordó alapú csillámos-glitteres körömlakk. Önmagában legalább három réteg kell belőle, de ezt egyszerűen kiküszöböltem. Szintén őszről-télről van a H&M Cherry árnyalata, ezt használtam alapnak, rá egy réteg glitter, végül a matt fedőlakk. Ez utóbbi nagyon gyorsan szárad, mire végigértem mindkét kezemen, az eleje már száraz volt. Nekem nagyon bejött ez a körömlakkmattítás, majd más színekkel is megmutatom.=)


Ti próbáltatok már matt fedőlakkot?
Bye-bye!

5 megjegyzés: