2012. június 8., péntek

Napi smink - Lobster Love

A korall színbe tavaly szerettem bele, mégpedig az Avon Tangerine rúzsának hatására. Ez egy világos korall szín, a rúzsokkal akkoriban kezdtem barátkozni. Azóta a rúzsok szerelmese vagyok, főleg az élénkeké, így egy élénk korall után néztem.

Sokan dicsérték a Catrice rúzsokat, ezért esett a Lobster Love színre a választásom. Gyönyörű, erős korall szín inkább fényes, mind matt finissel-imádom! Ráadásul 4-5 órát kibír, és egyenletesen kopik. Vastag tusvonallal párosítottam. A másik újdonság a képeken, hogy nem alapozó, hanem BB krém van a bőrömön! Ugyan egyelőre csak a mini kiszerelésben, de megrendeltem a Missha Perfect Cover BB krémet. A mennyiséget hamar el fogom tudni használni, és írok majd róla részletes véleményt.


Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Jól áll a rúzs, és ne haragudj a kritikáért, de borzasztó természetellenesek ezek az arckifejezések.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem haragszom, az építő kritikát is el kell fogadni.=) Legközelebb természetesebb leszek, korán reggel erre futotta.=)

      Törlés