2012. június 2., szombat

Napi smink - Inspired by Michelle Phan

Michelle Phan volt az első külföldi youtube guru, akit nézni kezdtem. Megtetszettek a jó minőségű videói, a kellemes hangja (erre nagyon érzékeny vagyok, ha valakinek nem tetszik a hangja, lehet bármilyen ügyes, nem fogom rendszeresen követni), a sminkjei. Reggel néztem meg az új videóját, és annyira megtetszett, hogy a mai grillpartira elkészítettem a saját verziómat.
Egy kicsit változtattam a sminken: hosszabb tusvonalat húztam, ki szerettem volna próbálni, és a számra csak Carmex került. Előkerestem hozzá a régóta nem használt H&M palettámat, és rácsodálkoztam újból, mennyire klassz kis paletta ez. A Carmexről majd nemsokára lesz poszt, mert ugyan még csak pár napja van meg, de már most imádom!=D


De világfájdalmas fejet sikerült vágnom...
Hogy tetszik?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Szuper lett :) Michelle Phant én is imádom, de eddig még csak a szépségtrükkjeit próbáltam, sminkjét nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én meg még azokat nem, de nyáron majd szakítok rá időt. és köszi!=)

      Törlés