2012. június 24., vasárnap

Moments #1

Sok blogon láttam hasonló sorozatokat, és mivel nyáron van időm, arra gondoltam, hogy én is fotózok ilyen pillanatokat. A héten jó sok minden történt. Elkezdődött a nyári szünet, indításképpen hétfőn elmentem vásárolni, vettem pár dolgot a H&M-ből, meg három könyvet, az egyiket már ki is olvastam. Mindhárom középkori témájú szerelmes regény, a sztorik nem nagy cuccok, de élvezetes olvasni őket, strandra vagy napozni tökéletes. Csináltam citromfagyit, Olaszország továbbjutott az EB-n a negyeddöntőbe. Aztán csütörtökön elment az internetünk és tegnap szerelték meg, ezért is nem voltak a héten posztok. Hétvégén az egyik osztálytársam búcsúbulija volt nálunk - fergeteges volt!=D Az egyik képen a padlásunkat láthatjátok, itt aludtunk, rakáson, hálózsákban. ("Olyan, mint egy indiai kórház.")

Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. gratulálok a bizonyítványodhoz!:) tényleg három nyelvet tanulsz iskolában? nyelvsuliba jársz?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi!=) hát ez úgy van, hogy a suliban németet meg angolt tanulok, plusz olasz külön. mivel szeretnék majd érettségizni belőle, vendégtanuló vagyok egy másik gimnáziumban, ahol tanítanak olaszt, minden évben osztályozó vizsgázok, ami bekerül a bizonyítványomba.=)

      Törlés