2012. június 16., szombat

Missha Perfect Cover BB krém

A nagy BB krém láz tavaly nyáron kezdődött, én azonban csak idén kapcsolódtam be. Akkoriban, de most is sok review-t lehetett olvasni a koreai csodakrémekről, és szinte mind elismerően nyilatkozott az adott termékről. Több dolog volt, ami miatt csak most adtam be én is a derekamat: egyrészt ezek a krémek, akárhogy is nézzük, nem olcsó mulatságok, és jó akciót kifogva jó minőségű alapozót sokkal olcsóbban is kifoghatunk. Másrészt bevallom őszintén, nagyon szenzációvadásznak tűnt az egész, amolyan "jaj mindenkinek jó volt, itt valami nem stimmel"-szerűségnek.

Aztán az egyik barátnőm kért tőlem tanácsot, ismerem-e ezeket a krémeket, mert rendelne magának meg az unokatesójának, és mit ajánlok. Sok posztot olvastam a témában, és tudtam is ajánlani, de ekkor kezdett el érdekelni komolyan a dolog. Leveleztem egy kicsit BB Andival, és kipróbálásra megrendeltem a Missha Perfect Cover 10 ml-es mintáját.

A csomagolás nagyon pici, tubusos kiszerelés, a nagy verzió pumpás, de a színek ugyanazok maradtak. Egy icipici dobozban érkezik az egész, amin rajta van minden, ami csak kellhet: használati útmutató, összetevők, stb.


A krém állaga sűrű, a színe picit szürkés, egyértelműen sárgás alaptónusú, ami felvitelkor valamivel eltér az arcbőröm színétől, de felvitel után szinte azonnal idomul hozzá. Mivel mindenki azt írta, ujjal lehet a legjobban felvinni és eloszlatni, nem is próbáltam máshogy, nekem ez egy tökéletes. A fedése nyilván nem olyan magas, mint egy alapozóé, de lehet rétegezni, nekem max. két réteg eltakarja a kisebb bőrhibákat.
Mivel a legtöbb helyen azt olvastam, érdemes alá hidratálót tenni, először én is így próbáltam, de borzalmasan fénylett a bőröm. Púderrel sikerült lemattítani, de rájöttem, hogy az én zsíros bőrömre ez így nem lesz jó. Másnap már kihagytam a hidratálót és a tisztítás-tonizálás után rögtön BB krémet tettem fel. Így viszont tökéletes!
A finis félmatt, púderrel el lehet érni a tökéletes matt hatást, és mintha a nap során kevésbé fényesedne a bőröm...
 Mikor elkezdtem használni, pont kozmetikus után voltam egy nappal, szóval kicsit sebhelyes volt a bőröm. Ezeknek kb. egy-másfél hét kell, hogy rendbe jöjjenek, de a BB sebgyógyító hatása prímán érvényesült, és pár nap alatt rendbehozta a bőrömet.

Engem meggyőzött, mindenképp megrendelem a nagy verziót, szerintem ezt kérem névnapomra.=)

Ti használtok BB krémet? Milyet?
Bye-bye!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése