2012. június 29., péntek

Hajápolási rutin

Mióta hajnövesztésbe kezdtem, bekerült néhány új dolog a hajápolási rutinomba, de nem fogok meglepetést okozni, mert minden "csodaszerrel" találkozhattatok már más blogokon is. Körülbelül két hónapja, hogy ezt a rutint követem, és azóta nőtt is a hajam rendesen.=)

A samponom Nivea Volume Sensation, több, mint két éve ezt használom, és nagyon bevált. Tetszik, hogy tisztít, nem zsírosítja a hajat és szépen dúsít. Imádom, és nem cserélném le.

A következő a Crema al latte hajpakolás, amit legtöbbször balzsamként használok. Az illata elég tömény, édes vajas sütire emlékeztető, én elviselem, de a párás fürdőszobában sokszor nem a legkellemesebb a tömény illat. Maga a pakolás valóban egy igazi, fehér krém, jól eloszlatható. A csomagolás szerint fél óráig kell a hajon hagyni, ezt akkor csinálnám, ha nagyon károsodott lenne a hajam, egyébként öt percig szoktam kb., utána lemosom. Figyeljünk arra, hogy a hajtövekre ne kerüljön, mert zsírosodást okoz, csak a hajvégekre kenjük! Selymessé, puhává és illatossá teszi a hajat, bátran ajánlom. Árban verhetetlen, én 1000 Ft-ért vettem fodrászkellékesben, és 1 literes a kiszerelés. Ha valakinek sok ez a mennyiség, lehet barátnőkkel közösen venni és elosztani.=)

Az Avon hajvégápoló szérumja alkalmanként kerül elő, mikor nagyon töredezettek a hajvégeim. Erről írtam már részletesen itt, a véleményem azóta nem változott.

A Balea szárazsamponról szintén írtam már, azóta is szeretem és szívesen használom, ha szükség van rá. Jó darabnak tartom, szerezzétek be, mert bármikor jól jöhet és nem drága termék.

És végül a ricinusolaj, amit az utóbbi hetekben elhanyagoltam. Először tojással keverve próbáltam ki, és úgy vittem fel a hajamra, de egy borzasztó büdös és ragadós keveréket kaptam, szóval utána olívaolajjal kevertem, így jó volt. Igazából nem tudom, hogy szeressem-e... Fényesebb lett a hajam. és mintha gyorsabban is nőtt volna, de igazság szerint utálom a vele járó macerát, a felkenést, a fejem folpackkal való betekerését, várni 3-4 órát, kimosni... Ráadásul szerintem büdös, és a hajam is beissza a szagát. Ezért is nem használtam mostanában, de vissza fogok térni rá.

Ennyi, most hővédő sprayt vadászok, azt hallottam, a Baleás jó, próbáltátok már? Ti milyen termékeket használtok a hajatokra?
Bye-bye!

5 megjegyzés:

  1. Hát én többnyire L'Oréal Professionnel (szalonokban/fodrászüzletekben kapható) termékeket, de már próbáltam Balea sampont és az például nagyon tetszett. :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/2012/06/divatra-akadva-rovid-farmernadrag-denim.html

    VálaszTörlés
  2. Nálam is nagy hajnövesztő-projekt vette kezdetét úgy kb egy éve. Akkor még épphogy váll alá ért a hajam, most a mellem alá. Egyébként semmi különlegeset nem használtam, nagyon ritkán balzsamot, és hajvasalásnál, valamint hajszárításnál egy ideje a Toni&Guy hővédő spray-t. Igaz, hogy kissé drága, de szerintem abszolút megéri (az egyik ismerősöm szerint a L'Oréal hővédője is jó). :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, hogy írtatok! Hővédő ügyben még szétnézek, a Tony&Guy-ról pl. jókat hallottam.=)

    VálaszTörlés
  4. Hmm... :) Crema al latte kókuszosa és az avonos hajvégápoló szinte minden leányzónál alapnak számít már. :) Én is használom mindkettőt évek óta, nekem beváltak. :) A hővédőt illetően, a syoss hővédője ért nekem a legtöbbet ( lila falkon), de a szórófeje folyton eldugult, majd el is tört, barátnőm is ugyanerre panaszkodott ezért nem biztos, hogy terjeszteném a jó hírét..
    Viszont a Pantene pro-v termékcsaládot nyugodt szívvel tudom ajánlati, mindről jó véleményezést olvashatsz itt : http://kremmania.hu/kremek/kereses?query=pantene+pro-v
    - egyébként, a pantene termékek nekem sosem váltak be, ez az egyik tabu termékcsaládom, viszont ezeket a pro-v termékeket nagyon eltalálták...:)

    A ricinus olajozást illetően még annyit, nem tudom, tudsz-e róla, hogy fel kell melegíteni egy kicsit, hogy jobban beivódjanak a tápanyagok és gyorsítsa a hajnövekedést. :)
    A hajnövesztést illetően, nekem tetszik a mostani fazonod, kevés embernek áll jól ez a forma, viszont neked nagyon is, és szerintem olyan egyedi... :) Milyen frizurát szeretnél, hogy növeszted? Írsz majd erről is, hogy mi a cél? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tavaly nyáron volt ez a fellángolásom, azóta hagytam a növesztést, nincs hozzá türelmem.=)
      most van ez a fazon frufruval, és tetszik, egy ideig biztos marad, egyedül a színét változtatnám nagyon sötét barnára vagy feketére.

      Törlés