2012. június 27., szerda

DIY project - Lakk clutch

A minap DIY ötletek után kutattam, akkor találtam rá erre a szuperre.=)  Egy unalmas délelőttön, német zenecsatorna kíséretében meg is csináltam. Egyáltalán nem bonyolult, a lényeg tulajdonképpen egy shopper fazonú táska borítéktáskává alakítása.


Amire szükség van:
  • téglalap formájú táska (az enyém a Cosmóban volt egyszer)
  • olló
  • tű, cérna
  • patent/cipzár, de ez el is hagyható
 Két lépésből áll az egész: levágni a táska füleit és félbehajtani, igény szerint lehet rá patentet vagy cipzárat varrni, én is ezt tettem. Ezek után vígan lehet hordani, az elkészítés nekem kb. fél óra volt, de csak azért, mert sokat szenvedtem, hogy a patentok megfelelő helyre kerüljenek. Ma avattam fel, jó sok minden belefér, szóval kedvenc.=)

A következő DIY project szerintem valami ékszer lesz, előbányászom a gyöngyeimet, csak kapcsot kell vennem, vagy végre megcsinálom a feliratos pólót.

Ha tudtok kifejezetten DIY-al foglalkozó blogokat, légyszi linkeljetek, nyitott vagyok minden ötletre!
Bye-bye!

2 megjegyzés: