2012. június 19., kedd

DIY project - feliratos shopper

Az idei szezonban jöttek divatba a shopper fazonú táskák. Ezek tulajdonképpen leginkább bevásárlószatyorra hajaznak (innen a nevük), de készülhet a vászon helyett bőrből is. Nyáron szeretem a vászontáskákat, a kedvencem egy Mango darab, amit még a haiti földrengés áldozatainak támogatására adtak ki.
A DIY shopper elkészítéséhez az ihletet egy ingolstadti lány táskája adta: egy vászontáskával jött be hozzánk órára, amire Sorry, I'm not Louis Vuitton felirat volt írva. Nagyon megtetszett, ezért gondoltam, készítek egy hasonlót. Pofonegyszerű, és hamar kész!


Hozzávalók:
  • vászon bevásárlótáska - ezt hobbiboltban be lehet szerezni, az enyém is innen van, és 400 Ft volt
  • textilfilc tetszőleges színben, színekben
  • ceruza, radír (utóbbi kimaradt a képről)
  • valami kemény és egyenes felületű dolog, amivel kitömjük a táskát, míg írunk rá. Én sima kartonlapot tettem bele, ami pont belefért és kifeszítette az anyagot.
Első lépésben feszítsük ki az anyagot a kartonnal (vagy amit használunk). Ezután ceruzával írjuk fel rá a feliratot, rajzoljuk fel a mintákat. Ha valaki szeret precíz lenni, lehet vonalzóval (én így csináltam), de ez nem kötelező. Ha valamit elrontunk, simán radírozzuk ki.

Ha mindent jól csináltunk, így fog kinézni a táska.

Ezután húzzuk át a filccel a feliratot. Nekem kék lett a felirat, tetszik ez a nude-sötétkék párosítás, nyárias.=)
A ceruzanyomokat radírozzuk le, és kész is! Szuper lesz nyári városban flangáláshoz, de jövő héten is ezt viszem a Balatonra a strandra!

Szoktatok alkotni magatoknak kiegészítőket, ékszereket?
Bye-bye!

8 megjegyzés:

  1. haha:D a felirat szövege isteni jó:)
    (még meghoztad a kedvem egy ilyenhez:P)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hajrá!=) nekem meg a DIY-hoz jött meg a kedvem!

      Törlés
  2. Jaj, de aranyos :) De a Sorry, I'm not a Louis Vuitton is nagyon ötletes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi! barátnőm meg mondta, hogy látott My other bags are Pradas-feliratút is, nekem az is tetszik.=)

      Törlés
  3. Milyen hobbi boltban vetted? Adtál egy jó ötletet :D

    VálaszTörlés
  4. Én is készítettem ilyen táskát,csak én ilyen keleties/henna stílusú mintákat rajzoltam rá és középre a becenevemet.Mindenki csodálkozik,hogy pont nekem gyártottak ilyen táskát? Nem győzöm megmagyarázni,hogy még nem vagyok az üzletvezetője a Zarának..xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaaaaaj az de jól nézhet ki, ügyes vagy!=)

      Törlés