2012. június 12., kedd

Carmex - a világbajnok ajakápoló

Mióta beauty blogokat olvasok, szüntelenül a Carmex dicséretét hallottam, azonban csak most határoztam el, veszek egyet én is. Pont kifogyott a Labello ajakápolóm, ezért még értelmes okom is volt rá.=D

A legtöbb ajakápolóval az a baj, hogy hosszú távon kiszárítja az ajkakat, ezáltal még többet kenjük, és még többet veszünk. Én is tapasztaltam ezt, hogy ha valamiért pár napig nem kentem, nagyon csúnyán kiszáradt a szám, amit nehéz volt rendbe hozni. A Carmexes tapasztalatok ezek ellenkezőjét állították, ezért kíváncsian próbáltam ki.
Több kiszerelésben lehet kapni, a tubusos a leggazdaságosabb. Kétszer annyi anyag van benne, mint a stiftesben, és ugyanannyiba kerül. A csomagolása sárga-piros, nekem nagyon amerikaias.=D Egy pici lyukon lehet kinyomni az ajakápolót.
Így néz ki, kb. ennyit szoktam maximum használni
A textúrája nagyon finom, de nem olyan krémes, mint a Labellóké. Erős, kámforos-mentolos illata van, szóval azért érezni lehet, ahogy hat. A beszámolók alapján valaki nagyon utálja, míg más szereti az illatát, én az utóbbi kategóriába tartozom, imádom a mentolt! A hatása lenyűgöző: egész kicsit kentem fel este és másnapra szép simák voltak az ajkaim. Rúzs, szájfény alá is szoktam tenni.
Az igazi vizsgája az volt, amikor egy-két éjjelre nem kentem fel: ha ezt tettem a Bebével, nagyon csúnyán kiszáradt a szám, a Carmexnél azonban ezt nem tapasztaltam.

Összességében ezt gondolom, tényleg ez a világ legjobb ajakápolója. Könnyen beszívódik, tartós a hatása, jó az illata. Az ára picit borsosabb, mint egy átlag ajakbalzsamé, 900 Ft a DM-ben mind a tubusos, mind a stiftes verzió. Szerintem mindenképp próbáljátok ki, mert nagyon jó!

Ti milyen ajakápolót használtok?
Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. Carmexet használok, bár én a stifteset, a tubusos kiszerelés nem a kedvencem. Nagyon szeretem, szerintem is ez a legjobb ajakápoló (azok közül, amit próbáltam).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a stiftes talán annyiból jobb, hogy napközben egyszerűbb felkenni, én gyakorlatilag csak esténként használom.

      Törlés
  2. Én azt szeretném megkérdezni, hogy fényvédőt tartalmaz? Köszi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A stiftes igen, 15-öset, a tubusos nem, gondolom ezt szánták otthoni, a stiftest meg napközbeni használatra.=)

      Törlés