2012. május 1., kedd

Zsákmányok Londonból

10 nap távollét után szerencsésen megérkeztünk az utazásból, és nagyon jó volt! Két posztot szánok a londoni utamnak, az elsőben megmutatom, miket vettem az Oxford streeten, a másodikban pedig pár képpel együtt írok egy részletes beszámolót.

Úgy jött ki a lépés, hogy kétszer tudtunk az Oxford Streeten vásárolni, először csak háromnegyed óránk volt (sosem fogom elfelejteni, ahogy egy rakás lány szó szerint rohan az Oxford street felé=D), és másnap még másfél óra. Első alkalommal a Primarkban vásároltam, amit nem szabad kihagyni, ha Londonban jártok! Nevetséges áron szuper jó cuccokat lehet venni, egy óriási, két emeletes épületben. Elég sok dolgot a kosaramba dobáltam, de végül csak ezeket hoztam haza, sok felsőnek ugyanis nagyon hülye volt a szabása. Cipőt szerettem volna még innen, de egyetlen egy pár tetszett, az meg nem volt a méretemben.

£10
Ezt a blúzt a gépem kéknek fogta fel, pedig sokkal zöldesebb, élénk menta árnyalatú. Nagyon jó, szellős anyaga van, a hosszú ujj miatt talán csak tavasszal fogom hordani, de lehet, hogy nyáron is előkerül. Drapp nadrággal tudom elképzelni.


£4
Trópusi sivatagos trikó, mert különleges a mintája, és farmer rövidnadrággal, saruval, sok karkötővel szuper lesz nyáron fagyizáshoz, városban mászkáláshoz, de nyaralni is.=)

£8
Hasonló felsőt láttam Magdinál, és már ott is nagyon tetszett, szóval mikor megláttam a boltban, nem volt kérdés, hogy elhozom. Gyönyörűek a selyemvirágok a kis gyöngyközéppel, és maga a halványbarnás, kávés szín is nagyon tetszik. Laza, bővebb szabású felsőről van szó, magas derekú nadrágba betűrve vagy cicanadrággal mutat jól.

£5
Totál Dolce&Gabbana ez a paprikákkal és virágokkal díszített overall. Igazi nyári kánikuladarab, alig várom, hogy hordhassam! A pántja levehető és variálható. Itthon semmi zöldséges mintájú holmit nem találtam, ezért is örültem meg neki annyira.

 £22
A szezonális darabok mellett egy alapdarabbal is gazdagodott a ruhatáram, mégpedig ezzel a fehér blézerrel. Imádom a blézereket, de nyárra-tavaszra, amikor úgyis elpakoljuk a sötét színű holmikat, egy fehér blézer sokkal jobb választás. Nagyon jó lenvászon anyaga van, nyári ruhához, de rövidnadrágos összeállításhoz is passzol.

£4, £6
Csak két kiegészítőt vettem, egy menta-arany karperecet és egy nude clutch-ot. Ez utóbbinak van egy arany láncos füle is, de kézben fogom hordani. Egész sok minden belefér, telefon, pénztárca, zsepi, rúzs, szóval amik tényleg kellenek ahhoz, hogy például beülj valahova a barátnőiddel, vagy egy randira.

Másnap el tudtam jutni a New Lookba, ahol megvettem EZT a szoknyát (nem tudtam rendesen lefotózni, de outfit mindenképp lesz vele). Talán Dulce Candyn láttam először ilyen szabású szoknyát, azóta tudom, hogy kell nekem egy ilyen. Élőben valamivel élénkebb színű (engem totálra a legújabb Nike focicsuka színére emlékeztet, amit szeretett csapatom felén látok minden héten kétszer), imádom ezt a színt! Fehér pólóval, saruval nagyon jól néz ki, de kitalálok még más kombinációkat is.

£18
A New Lookból nem akartam cipő nélkül távozni, és ez a menta színű gyönyörűség lett a szerencsés.=) Imádom, hogy kényelmesen magas a sarka, hogy hegyes az orra, a színét, mindent! Nagyon rákattantam a mentára.=) Az egyik barátnőmmel szúrtuk ki, és ő a barackot vette meg, én meg a mentát. Még a héten fel fogom avatni!=)

£28
És végül, amit igazán nem is terveztem, de mikor a kompon a duty free shopban megláttam, tudtam, hogy most vagy soha. Egy időben, mikor sok mindenkinél láttam a Naked palettát, nagyon megtetszett, és ahogy egyre több képet és lelkendező bejegyzést láttam róla, még jobban szerettem volna. Viszont tudtam, hogy kb. semmi esélyem megszerezni, hacsak nem járok külföldön. Ez történt, és főleg, hogy a rendes árhoz képest a vámmentesség miatt több, mint 10 fonttal olcsóbb volt, hát megvettem. Teszt hamarosan lesz róla, már swatcholgattam a színeket, holnap lesz teljes bevetés.=)

Update: frissítettem árakkal a posztot, a képek alatt megtaláljátok!=)

Remélem, tetszett a poszt, és még a héten meglesz a rendes beszámoló az útról, sok képpel és tudnivalóval, ha valaki szintén ilyen Brüsszel-London-Párizs nyelvtanulós útra menne.=)
Bye-bye!

14 megjegyzés:

  1. Én ha Londonban járok, (eddig kétszer sikerült), akkor első utam a Primarkba vezet. Mindig sikerül felvásárolni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem csodálom, az egyik barátnőm most kint van Angliában cserediáknak, és rendszeres Primark vásárló!=)

      Törlés
  2. De jókat vettél, főleg a cipőre csorog a nyálam, aahh:)

    VálaszTörlés
  3. szuper dolgokat sikerült venned,az a sivatagos top nagyon tetszik,de igazából kb minden :D

    VálaszTörlés
  4. hú de jó dolgokat vettél :) karkötő és naked paletta miatt nagyin irigykedek! :D

    VálaszTörlés
  5. Az a cipő .... nagyon irigylem :)

    VálaszTörlés
  6. jaaj nagyon jókat vettél:) írhatnál árakat is kíváncsi lennék mikről maradunk le:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. okés, frissítem a posztot árakkal.=)

      Törlés
  7. Húúú de nagyon klassz dolgokat vettél!Alig várom már,hogy én is eljussak Londonba,persze nem csak vásárlás szempontjából!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. persze, London minden szempontból csodálatos város, és kövezzetek meg, de mikor nem ömlött épp az eső, még az időjárás is tetszett.=)

      Törlés
  8. A sivatagos top és a cipő tetszik a legjobban:)

    VálaszTörlés
  9. köszi, örülök, hogy tetszenek, nekem is a cipő a kedvencem!=)

    VálaszTörlés
  10. nagyon cukik azok a felsők, na meg az a táska meg cipő *.*

    http://makeupclothesandme.blogspot.com/

    VálaszTörlés