2012. május 4., péntek

Rimmel Match Perfection púder

Már elég régen megkaptam tesztelésre ezt a púdert, de csak mostanában kezdtem használni. Pont akkor érkezett, amikor új púdert vettem magamnak, ezért is vártam, plusz februárban még a 100-as árnyalat is sötét volt, most nagyjából jó. A Rimmeltől már próbáltam a Stay Matte púdert, ami sokáig kedvencem volt, ezért kíváncsi voltam, hogy teljesít ez a termék.


A csomagolása hatalmas ötlet, ugyanis a púder pane felhajtható, és a hátulján egy tükör található, alatta gumis szivacs. Ezzel persze nem lehet felvinni rendesen a púdert, de nagyon tetszik a tükrös megoldás, a jó záródás és a  színek.


Amikor először megláttam a púdert, az első gondolatom ez volt: "Te jó ég, ez nagyon sötét!". A 100-as Ivory árnyalatot kaptam, minden bizonnyal ez a legvilágosabb, de még így is picit sötét és elég sárgás árnyalatú. Emiatt extra világos bőrre biztosan nem jó, világosra talán.
A leírás 14 órán át tartó matt hatást és krémes állagot ígér. A textúra tényleg jó, könnyen felveszi az ecset, és egyáltalán nem nehéz viselni, viszont 4, maximum 5 órán át marad matt, utána mindenképp frissíteni kell.

Összességében nem rossz termék, de a Rimmel kínálatában a Stay Matte sokkal jobb. Sötétebb vagy lebarnult bőrű, nem nagyon zsíros bőrű lányok fogják szeretni. 2399 Ft-ért lehet megvásárolni?

Nektek mi a kedvenc púderetek? Ezt próbáltátok már?
Bye-bye!

1 megjegyzés: