2012. május 10., csütörtök

Outfit részlet - Narancs és barna

Nagyon örülök a napsütéses időnek, hiszen így végre tudok nyári ruhákat és szandálokat hordani. Elő is vettem EZT a ruhámat, ez volt ma rajtam, csak a kiegészítőket változtattam meg. A szandál új,van története.=)

Szombaton volt a suliban ballagás, utána elmentünk szandált nézni, de a Humanicban és a Deichmannban is tömeg volt, és nem is találtam semmi normálisat (egyedül egy Tommy Hilfiger tetszett, de az meg drága volt). Aztán vasárnap este akkora boldogságadagot kaptam (olasz bajnok lett a Juventus ójeeeee=D), hogy hétfőre is kitartott, és azzal a boldog tudattal és vigyorral a képemen indultam be a városba, hogy veszek magamnak egy új szandált. Végül egy belvárosi butikban találtam rá erre a szuperkényelmes és csinos telitalpú szandálra. Ma sokat sétáltam, ez volt az első bevetés és kitűnően teljesített.=)




Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. nahát nálunk csak kék, fekete és piros volt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nálunk fekete nem volt, meg ezeken kívül volt még mentás neonkék, az volt a másik terv, de a narancs-barna páros jobban tetszett.=)

      Törlés
  2. tényleg nagyon jól néz ki ez a szandi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, szerintem a nyár nagy részében ez lesz a lábamon.=)

      Törlés