2012. május 16., szerda

NOTD - Pink átmenet

Nagyon megtetszett az a trend, hogy egy vagy két körmünkre az alapszínnek választott lakktól egy-két árnyalattal világosabb vagy sötétebb színt kenünk. Jó megoldás azoknak, akik változatos körmökre vágynak, de nem elég ügyesek minták készítéséhez (ééén! próbáltam csillagot rajzolni a bal kezemre, az eredményről inkább nem beszélek), vagy nem szeretnek a glitteres díszítőlakkok lemosásával bajlódni.
Egy szó, mint száz, gondolkoztam, milyen színekkel csináljam, és elsőre a pink-piros páros ugrott be, ugyanis ezt a két színt szeretem a legjobban a körmömön. A hüvelyk-, mutató-, és középsőujjamra neonpink került, a gyűrűsre egy sötétebb rózsaszín, a kicsire pedig piros.


Ti milyen manikűrt szerettek a legjobban?
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. Jólett! :) Én is gondolkoztam már, hogy kipróbálom az ilyen átmenetes körmöket. Én egyébként néha csak a sima egyszínű körmöket szeretem.. máskor meg az tetszik, ha minél extrémebb :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. néha én is így vagyok, másokon csodálom az extra, csillogós, glitteres csodakörmöket, miközben az én kezem marad egyszerű.=)

      Törlés