2012. május 19., szombat

Napi smink - Szimpla füstös

Ma délután színházban voltam, egyszerűen imádom! Imádok már csak a környékén is kószálni, imádom a hangulatot, ahogy belépek a nagyterembe, vagy mikor megyek fel a Kisfaludy-terembe, mikor a helyi musicalsztár mellettem megy le a lépcsőn, amikor a zenekar elkezd játszani, amikor felállva tapsol mindenki, amikor majd' kiesik a szemem, úgy bámulom a helyes japán srácot a balettelőadáson... Szóval, ma a Hajmeresztő című darabot néztük fent, a padláson, és nagyon jó volt! Hihetetlenül vicces, és a legjobb, hogy a történetbe beleszólhatnak a nézők is, így befolyásolva a végkifejletet, a színészeknek pedig sokszor improvizálniuk kell. Szerencsére a következő évadra is megtartják a darabot.=)


Szerettem volna valami extrább sminket készíteni, és kapóra jött, hogy a Naked palettából a Creep és a Gunmetal tökéletes a klasszikus füstös szemek elkészítéséhez, ezért e mellett döntöttem. A Creep amúgy egész szemhéjon bármilyen szemhéjalappal csíkozódik, pedig a többivel nincs ilyen problémám... Viszont mélyítővonalba jó, ezért a Gunmetalt vittem fel a mozgó szemhéjra, a Creepet a külső V-be és a mélyítővonalba. Egy ferde pufi ecset és a Naked segítségével eldolgoztam a széleket, highlightert használtam (Virgin), tusvonal és spirál. Rózsaszín pirosítót és szájfényt választottam hozzá. Érdekes egyébként, hogy újabban egyre többször nyúlok szájfényhez, pedig jó ideje hanyagolom őket.



A hajam meg elkezdett lenőni és most épp olyan periódusban, hogy sehogy se bírom rendesen megcsinálni. Egy hónapja voltam fodrásznál, plusz már megvolt a harmadik ricinusolajos pakolás is, de majd írok egy hajas posztot hamarosan.=)

Bye-bye!

4 megjegyzés:

  1. deszéép!! és a szemöldököd! mondtam én hogy így lesz a jobb! sokkal sokkal szebb és az arcod is más tőle!:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, örülök, hogy tetszik!=) a szemöldököm már egy jó ideje ilyen, és őszintén szólva nekem is jobban tetszik így.=)

      Törlés