2012. május 25., péntek

Napi smink - Bronz

Ma délután egy sulis rendezvényre mentem, ahhoz készítettem ezt a sminket. Egy csodaszép, igazi azzurro színű ruhát viseltem, amit nemrég szereztem be nevetséges összegért a New Yorkerből. Poén, hogy kábé négy éve szeretnék ilyen színű ruhát, de sose találtam, bezzeg mikor nem kerestem, belebotlottam!=D Most nem volt alkalom lefotózni a szettemet, de amint legközelebb felveszem ezt a ruhát, meg fogom mutatni.
A sminkre visszatérve, megint a Naked palettát használtam, abból is a kedvenc bronzos-barnás árnyalataimat bronzosítóval és sötét nude rúzzsal kiegészítve. A Half Baked került a mozgó szemhéjra, a Smog a mélyítővonalba, kicsit sötétítettem a külső V-t a Darkhorse-al, a Nakeddel dolgoztam el a széleket, tusvonalat húztam és a Virgint használtam highlighternek. A rúzs egy régi Catrice. Nagyon szeretem a barna szemsminket nappali és ilyen füstösebb, esti változatban is.




Hogy tetszik Nektek?=)
Bye-bye!

2 megjegyzés:

  1. úúú ez nagyon szép lett ! én is ilyesmit csináltam nemrég, csak egy kis narancssárgával megspékelve :)

    VálaszTörlés